Дижитал маркетингийн нэр томъёоны лавлах
Дижитал маркетингт түгээмэл хэрэглэгддэг нэр томъёог Монгол хэлээр тайлбарласан Дижитал маркетингийн нэр томъёоны лавлах-ыг танилцуулж байна. А AddThis – AddThis-н тусламжтайгаар бид вэб дээрх контентоо илүү олон хүнд хүргэх боломжтой. Учир нь Аddthis нь вэбийн мэдээ, нийтлэл бусад контентыг уншигч өөрийн сошиал медиад түгээх, мөн танай байгууллагын сошиал сувгууд /facebook, instagram, twitter/-ыг вэб дээрх нийтлэлийг
Facebook Messenger Chatbot-н талаар сүүлийн үед маш их ярьцгааж байна. Мэдээж сайнаар. 24 цагийн турш амрахгүй ажиллах энэхүү туслах нь гар утсаа ярихаасаа илүүтэй онлайнаар бараа, бүтээгдэхүүний судалгаа хийх, худалдан авалт, бизнесийн байгууллагуудтай холбогдох, дэлгэрэнгүй мэдээлэл авахад ашигладаг болсон хэрэглэгчидтэй харилцахад илүү хэрэгтэй.  Facebook-с гаргасан судалгааны дүнгээс харахад хэрэглэгчдийн 56% нь мэссэжээр харилцахыг утсаар ярихаас илүүд
Facebook хэрэглээ Монголд
Жил ирэх тусам өсөн нэмэгдэж, эрчээ авч буй сошиал медиа платформын хэрэглээ нь маркетеруудын хувьд анзаарахгүй өнгөрч болохгүй суваг болсоор л байна. Тэр дундаа Facebook хэрэглээ сүүлийн 5 жилийн хугацаанд маш эрчимтэй нэмэгдэж, Монгол дахь хамгийн олон хэрэглэгчтэй сошиал медиа платформ болжээ. Монгол Улсад сошиал медиа идэвхитэй хэрэглэгч 2’156’000 байгаа бол тэдгээрийн 95% нь гар
Сошиал медиа маркетингийн контент төлөвлөгөө
2019 оны хамгийн эхний ажлын өдөр сошиал медиа маркетерүүддээ сошиал медиа маркетингийн контент төлөвлөгөөндөө заавал тусгах 10 зүйлийн талаар мэдээлэл бэлтгэн хүргэж байна.  Мөн сошиал медиа маркетингийн төлөвлөгөөг гаргаж байгаа маркетерүүддаа бид өөрсдийн хэрэглэдэг “Сошиал медиа маркетингийн контент төлөвлөгөө” -ний загвар файлыг татаж авахаар оруулсан. Энэхүү загварт оруулсан 10 зүйлийг яагаад контент төлөвлөгөөнд багтаах ёстой талаар нийтлэл бэлтгэн
Facebook Messenger Chatbot хэрхэн хийх
Хэрэв та, танай байгууллага бизнесийн зорилгоор Facebook Page ашигладаг бол хэрэглэгчид тань Facebook Messenger-р илүү их холбогддог болсныг анзаарсан нь лавтай. Хэрэглэгчдээс асуулт, тусламж хүссэн хүсэлтүүд мөн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаарх дэлгэрэнгүй мэдээлэл хүсэх нь, тэр ч байтугай захиалга өгөх, худалдан авалт хийх нь ч нэмэгдсэн байх тийм үү? Тийм бол Facebook Messenger chatbot-чатбот танай хэрэглэгчдээс ирдэг
Сайн төлөвлөгөө бол ажлын гүйцэтгэлийн 50 хувь. Тэгвэл удахгүй шинэ он гарах гэж байгаатай холбогдуулан 2019 оны сошиал медиа маркетингийн төлөвлөгөөг гаргаж байгаа маркетерүүддаа бид өөрсдийн хэрэглэдэг контент төлөвлөгөөний загвар файлыг татаж авахаар оруулсан. Энэхүү загварыг эхо оношилгоо, эмэгтэйчүүдийн Ирээдүй эмнэлгийн бодит жишээн дээр практикд хэрхэн хэрэглэж байгаа талаар нийтлэл бэлтгэн хүргэж байна. Энэхүү нийтлэлд ашигласан
сошиал медиа маркетингийн чиг хандлага
Шинэ жилийн баярын уур амьсгал орсон 12-р сар маркетерүүдийн хувьд өнгөрч буй оны маркетингийн түүн дотроо сошиал медиа маркетингийн ажлын үр дүнгээ эргэн харах, юу нь хүссэн үр дүнд хүрсэн, харин алийг нь өөрчлөх шаардлага байгааг үнэлж дүгнэх бас нэгэн ажлын сар. Энэ нь шинэ онд илүү амжилттай ажиллах нэгэн нөхцөл болдог нь дамжиггүй. Сошиал медиа
Рестораны маркетингт фейсбүүк ашиглах
Facebook хэр олон хэрэглэгчидтэй, түүнд маркетингийн боломж цар хүрээ хэр их талаар олон зүйл нуршихгүйгээр энэхүү нийтлэлээ эхэлье. Таны ажилладаг салбар ресторан, зоогийн газар, хүлээн авалтын танхим гэх мэт үйлчилгээний салбарын бизнес бол таны анхаарал хандуулах ёстой Рестораны маркетингт фейсбүүкийг хэрхэн ашиглах талаарх 10 зөвлөгөөг бэлтгэн хүргэж байна. FACEBOOK хэмээх энэхүү олон нийтийн цахим хуудсанд тогтмол
Фэйсбүүк хуудас хөтлөх
Сошиал маркетерууд бидний ажил хэвийн явагдаж байгаа мэт харагдаж байгаа ч борлуулалтад үзүүлэх нөлөө багасах, өмнөх үр дүнгүүддээ хүрэхгүй байх зэрэг сөрөг үр дагаврууд ажиглагдах үе тохиолдох нь бий. Бидний үйл ажиллагаанаас шууд шалтгаалахгүй нөлөөтэйгөөр буюу сошиал платформуудын өөрчлөлтийн нөлөөгөөр Фэйсбүүк хуудас хөтлөх ажлын үр дүн буурах нь бий ч ихэнх тохиолдолд маркетер бидний ажиллагаатай
Сошиал медиа хөгжүүлэлт өдөр тутмын, 7 хоногийн, сарын ажил
Контент бэлтгэл, байршуулалт, сурталчилгаа явуулах, үр дүнг хэмжих, төлөвлөгөө гаргах гээд олон төрлийн ажилбаруудыг гүйцэтгэх нь “сошиал медиа хөгжүүлэлт”-ийн нэг л хэсэг. Өдөр тутмын хийх ажлын жагсаалт, хяналтын хуудасгүйгээр танай сошиал медиа хөгжүүлэлт хүссэн үр дүнд хүрэхгүй байх, тун чухал ажлууд орхигдож, мартагдах нь бий. Тиймээс сошиал медиа хөгжүүлэлтэд тун чухал хэрэгтэй “АЖЛЫН ХЯНАЛТЫН ХУУДАС“-г дэлгэрэнгүй
Facebook пост бэлтгэх үед анхаарах зургийн хэмжээ, харьцаа (11 төрлийн загвар PSD файл татаж авахаар)
Таны ажил үүрэгт өдөр тутмын Facebook пост бэлтгэх ажил багтдаг уу? Танай байгууллагын Facebook постууд хэт хэвийн уйтгартай, эсвэл өөрийн өнгө төрх, загвар төрхөө нэг л олохгүй байна уу? Facebook-т оруулсан зурагт постууд лого байхгүй, текстийн хэмжээ, байршил, өнгө загвар хэт олон төрлийн эрээвэр, хураавар цуглуулга шиг болчихоод байна уу? Эдгээрээс гадна хэрэв та Facebook контент бэлтгэдэг
хэзээ пост хийх
Яг л Улаанбаатарын гудамжны хөдөлгөөнтэй адил сошиал медиад ч мөн адил хамгийн идэвхтэй цаг гэж байдаг. Энэ нь мөн танай бизнесийн зорилтот хэрэглэгчдийн зан төлөвийн судалгаатай ч нягт холбоотой. Танай хэрэглэгчид хэзээ онлайн байдаг гэдгийг мэдэж байгаа бол таны постууд мөн олон хүнд хүрэх магадлал нэмэгдэнэ. Өөрөөр хэлбэл хэзээ пост хийх вэ гэдгээ мэддэг болно гэсэн үг.

Like our Facebook Page!

Хамтдаа жиргэе!

LinkedIn

TOP
8902-nathouse-creative