fbpx
Facebook LIVE
Анх гарсан цагаасаа эхлэн Facebook LIVE видео жирийн видео контентоос илүү олон хүн хүрч байгаа нь ажиглагдсан. Илүү амьд мэдрэмж, мэдээллийг шуурхай халуун цэгээсээ нь хүлээн авах зэрэг LIVE-ын давуу тал олон. Мөн нэг удаагийн LIVE-ийг бид маш олон контент болгож хувиргах боломжтой. Тухайн өдөр LIVE видео хэлбэрээр цацна. Цацагдсаны дараа LIVE-аараа Watch Party хийж
1. Facebook хуудас /page/ олон LIKE-тай байх нь чухал уу? Зарим талаараа тийм. Зарим талаараа үгүй. Хуудасны LIKE-ын тоо болон нийтлэгдэж байгаа контентын хүртээмж буюу REACH хоёр шууд хамааралтай. Манайхтай хамтарч ажилладаг нэгэн байгууллагын жишээн дээр гэхэд хуудасны LIKE-ын тоо хоёр дахин нэмэгдэхэд хүртээмж буюу ORGANIC REACH ойролцоогоор 3 дахин нэмэгдэж байлаа. Органик хүртээмж нэмэгдэнэ гэдэг төлбөртэй сурталчилгаа
Facebook сурталчилгаа: Custom болон Lookalike Audience үүсгэх аргачлал
Энэ удаад бид Facebook төлбөртэй сурталчилгааны хамгийн үр дүнтэй аргуудын нэг Facebook сурталчилгааны Custom Audience үүсгэх аргачлал, хэрхэн ашиглах талаарх мэдээлэл бэлтгэн та бүхэнд хүргэж байна. 1.47 тэрбум хэрэглэгч өдөр тутам холбогдож байдаг Facebook маркетерүүдийн хувьд тун чухал сурталчилгааны суваг. Гэхдээ заримдаа хэт олон хэрэглэгчтэй, хэт том талбар учраас нарийвчласан тодорхой сурталчилгааны сегмент сонгох хэрэг
Facebook Stories
Саяхан л Facebook хэрэглэгчдэд пост нийтлэхийн өмнө зөвхөн Post гэсэн товч харагддаг байсан. Өнгөрсөн оны сүүлээр Post-ын оронд Share гэсэн товч гарч ирж, Newsfeed эсвэл стори рүү гэсэн сонголттой болсон. Мөн сторигоо хадгалах боломж буюу Highlights хэсэг өнгөрсөн долоо хоногт нэмэгджээ. Энэ мэтээр Facebook Stories хэсэгтээ олон өөрчлөлт идэвхтэй оруулсаар… Бизнесийн байгууллагуудын Facebook хуудасны хувьд харин стори эсвэл newsfeed-рүү шэйр хийх, Highlights үүсгэх
Сошиал медиа маркетинг шинэ мэдээ
2019 оны эхний сард сошиал медиа платформууд хэрхэн өөрчлөгдөв? Сошиал медиа маркетеруудын заавал мэдэх ёстой Facebook-ийн өөрчлөлтүүд, сошиал медиа маркетингийн шинэ мэдээ, мэдээлэл юу байна? Өнгөрсөн жил Facebook алгоритмаа өөрчилж байгаа талаар мэдээлэл хийсэн. Тухайн үед бизнесийн байгууллагын хуудаснаас түгээсэн контент эрс бага хүнд хүрдэг болох нь уу гэсэн хүлээлт байсан. Гэхдээ Facebook-ийн зүгээс үүнд “Үгүй” гэсэн хариулт өгсөн
Дижитал маркетингийн нэр томъёоны лавлах
Дижитал маркетингт түгээмэл хэрэглэгддэг нэр томъёог Монгол хэлээр тайлбарласан Дижитал маркетингийн нэр томъёоны лавлах-ыг танилцуулж байна. А AddThis – AddThis-н тусламжтайгаар бид вэб дээрх контентоо илүү олон хүнд хүргэх боломжтой. Учир нь Аddthis нь вэбийн мэдээ, нийтлэл бусад контентыг уншигч өөрийн сошиал медиад түгээх, мөн танай байгууллагын сошиал сувгууд /facebook, instagram, twitter/-ыг вэб дээрх нийтлэлийг
Facebook Messenger Chatbot
Facebook Messenger Chatbot-н талаар сүүлийн үед маш их ярьцгааж байна. Мэдээж сайнаар. 24 цагийн турш амрахгүй ажиллах энэхүү туслах нь гар утсаа ярихаасаа илүүтэй онлайнаар бараа, бүтээгдэхүүний судалгаа хийх, худалдан авалт, бизнесийн байгууллагуудтай холбогдох, дэлгэрэнгүй мэдээлэл авахад ашигладаг болсон хэрэглэгчидтэй харилцахад илүү хэрэгтэй.  Facebook-с гаргасан судалгааны дүнгээс харахад хэрэглэгчдийн 56% нь мэссэжээр харилцахыг утсаар ярихаас илүүд
Facebook хэрэглээ Монголд
Жил ирэх тусам өсөн нэмэгдэж, эрчээ авч буй сошиал медиа платформын хэрэглээ нь маркетеруудын хувьд анзаарахгүй өнгөрч болохгүй суваг болсоор л байна. Тэр дундаа Facebook хэрэглээ сүүлийн 5 жилийн хугацаанд маш эрчимтэй нэмэгдэж, Монгол дахь хамгийн олон хэрэглэгчтэй сошиал медиа платформ болжээ. Монгол Улсад сошиал медиа идэвхитэй хэрэглэгч 2’156’000 байгаа бол тэдгээрийн 95% нь гар
Сошиал медиа маркетингийн контент төлөвлөгөө
2019 оны хамгийн эхний ажлын өдөр сошиал медиа маркетерүүддээ сошиал медиа маркетингийн контент төлөвлөгөөндөө заавал тусгах 10 зүйлийн талаар мэдээлэл бэлтгэн хүргэж байна.  Мөн сошиал медиа маркетингийн төлөвлөгөөг гаргаж байгаа маркетерүүддаа бид өөрсдийн хэрэглэдэг “Сошиал медиа маркетингийн контент төлөвлөгөө” -ний загвар файлыг татаж авахаар оруулсан. Энэхүү загварт оруулсан 10 зүйлийг яагаад контент төлөвлөгөөнд багтаах ёстой талаар нийтлэл бэлтгэн
Facebook Messenger Chatbot хэрхэн хийх
Хэрэв та, танай байгууллага бизнесийн зорилгоор Facebook Page ашигладаг бол хэрэглэгчид тань Facebook Messenger-р илүү их холбогддог болсныг анзаарсан нь лавтай. Хэрэглэгчдээс асуулт, тусламж хүссэн хүсэлтүүд мөн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаарх дэлгэрэнгүй мэдээлэл хүсэх нь, тэр ч байтугай захиалга өгөх, худалдан авалт хийх нь ч нэмэгдсэн байх тийм үү? Тийм бол Facebook Messenger chatbot-чатбот танай хэрэглэгчдээс ирдэг
Сайн төлөвлөгөө бол ажлын гүйцэтгэлийн 50 хувь. Тэгвэл удахгүй шинэ он гарах гэж байгаатай холбогдуулан 2019 оны сошиал медиа маркетингийн төлөвлөгөөг гаргаж байгаа маркетерүүддаа бид өөрсдийн хэрэглэдэг контент төлөвлөгөөний загвар файлыг татаж авахаар оруулсан. Энэхүү загварыг эхо оношилгоо, эмэгтэйчүүдийн Ирээдүй эмнэлгийн бодит жишээн дээр практикд хэрхэн хэрэглэж байгаа талаар нийтлэл бэлтгэн хүргэж байна. Энэхүү нийтлэлд ашигласан
сошиал медиа маркетингийн чиг хандлага
Шинэ жилийн баярын уур амьсгал орсон 12-р сар маркетерүүдийн хувьд өнгөрч буй оны маркетингийн түүн дотроо сошиал медиа маркетингийн ажлын үр дүнгээ эргэн харах, юу нь хүссэн үр дүнд хүрсэн, харин алийг нь өөрчлөх шаардлага байгааг үнэлж дүгнэх бас нэгэн ажлын сар. Энэ нь шинэ онд илүү амжилттай ажиллах нэгэн нөхцөл болдог нь дамжиггүй. Сошиал медиа

Like our Facebook Page!

Хамтдаа жиргэе!

LinkedIn

TOP