Сошиал медиа пост бэлтгэх
Сошиал медиа пост бэлтгэх үедээ олж хараагүй алдаагаа пост хийчихсний дараа л олж харах тохиолдол сошиал медиа маркетер танд тохиолддог л байх. Ямар нэг зүйл мартчихсан юм шиг, гэхдээ яг юу гэдгээ мэдэхгүй байх үе мөн гардаг. Ийм төрлийн алдаа нь бидний ажилд нэлээд асуудал дагуулдаг зүйл. Тиймээс бид “Сошиал медиа пост бэлтгэх үед заавал
Сошиал медиа пост зургийн хэмжээ
Сошиал медиа маркетерүүдийн өдөр тутмын ажил үүрэгт төрөл бүрийн пост бэлтгэл багтдаг нь мэдээж. Сошиал медиа маркетингийн постын хүртээмж, үр дүнд постын харагдах байдал буюу Сошиал медиа пост зургийн хэмжээ, харьцаа шууд нөлөө үзүүлдэг тун чухал хүчин зүйл. Зөв харьцаа, зургийн хэмжээ нь таны бэлтгэсэн постын хүргэх мэссэж, мэдээллийг ойлгомжтой, цэгцтэй болгохоос гадна хүртээмж, оролцоог нэмэгдүүлэх
Facebook хэрэглээ Монголд
Facebook хэрэглээ Монголд: Монгол Улсад сошиал медиа ялангуяа Facebook хэрэглэгчдийн тоо сүүлийн жилүүдэд эрчимтэй өсч байна. Энэ нь хүн амын мэдээлэл хүлээн авах аргыг өөрчлөөд зогсохгүй бизнес эрхлэгчдийн хувьд ч зорилтот зах зээлдээ маркетингийн мэдээлэл хүргэх арга барилд ч мөн адил томоохон өөрчлөлт авч ирж байгаа билээ. Харин энэхүү цахим уудам орон зайд Монгол Улсаас идэвхтэй
Facebook Page Organic Reach
2 хоногийн өмнө Facebook нэгэн шинэ өөрчлөлт танилцуулсан нь Facebook хуудасны органик хүртээмж (Facebook Page organic reach) тооцох аргачлал өөрчлөгдсөнөөс шалтгаалан Facebook хуудасны хүртээмж өмнөхөөс 20% хүртэл буурах тухай мэдээлэл байлаа. Гэхдээ та сандрах хэрэггүй, яг үнэндээ юу ч өөрчлөгдөөгүй. Органик хүртээмж (Organic Reach) тооцох аргачлал Шинэ өөрчлөлтийн хүрээнд органик хүртээмж буюу Reach-г тооцохдоо “харах боломжтой” байдлаар нь
Сошиал медиа маркетингт видео контент чухал гэдэгтэй санал нийлнэ биз дээ? Гэхдээ сошиалд олон хүнд хүргэх видео контент бэлтгэхийн тулд танд хэрэг болох чанартай бичлэгүүд хэрэгтэй болно. Өөрсдөө бэлтгэхэд зардал ихтэй. Тийм үед л танд хэрэг болох сайтуудын жагсаалтыг хүргэж байна. Сошиал медиа контент бэлтгэлд тань тус болно гэдэгт итгэлтэй байна. Бонус: Facebook сурталчилгааны үр
Instagram Business Profile
Өнгөрсөн шөнө нийтэд зарласан Instagram Graph API өөрчлөлтийн үр дүнд Business profile -Бизнес хаягтай байгууллагуудад хэд хэдэн шинэ боломж нээгдэж байгаа юм байна. Үүнд: Пост төлөвлөх Өөрийн хаягийг нь меншн, таг хийсэн постуудыг харах Бусад бизнес хаягуудыг харах. Ийм өөрчлөлт орсноор өнгөрсөн жилийн өөрчлөлтөөр нэмэгдсэн постын үр дүн харах, коммент удирдах боломжуудын дараа орж буй томоохон
хэзээ пост хийх
Яг л Улаанбаатарын гудамжны хөдөлгөөнтэй адил сошиал медиад ч мөн адил хамгийн идэвхтэй цаг гэж байдаг. Энэ нь мөн танай бизнесийн зорилтот хэрэглэгчдийн зан төлөвийн судалгаатай ч нягт холбоотой. Танай хэрэглэгчид хэзээ онлайн байдаг гэдгийг мэдэж байгаа бол таны постууд мөн олон хүнд хүрэх магадлал нэмэгдэнэ. Өөрөөр хэлбэл хэзээ пост хийх вэ гэдгээ мэддэг болно гэсэн үг.
Жил бүрийн эхэнд Mark Zuckerberg хувийн болоод компанийхаа хувьд тухайн жилийн зорилгоо зарладаг.  2018 оны хувьд мань хүний зорилго нь “Facebook-т өнгөрөөж буй цаг хугацаа бүрийг илүү үр дүнтэй байхад анхаарах” байсан. Харин энэ нь яг хэрэглэгчдийн хувьд юу гэсэн үг юм бол? гэсэн асуултанд 2018 оны 1-р сарын 11-нд Facebook-с гаргасан мэдээлэл хариу өгөх шиг боллоо. Энэхүү мэдээлэлд
Сошиал медиа маркетерүүдэд
Подкаст – Ухаалаг утас, аппликейшны хэрэглээ, завгүй амьдрал, түгжрэл, фитнес гээд подкастын хэрэглээг нэмэгдүүлэх олон олон хүчин зүйлс байсан л байх. Миний хувьд машин барих эсвэл алхаж явахдаа чихэвч зүүж хэрэгтэй зүйлсээ сонсох дуртай.  Энэ удаад өөрийн сонсдог тэр дундаа Сошиал медиа маркетерүүдэд хэрэг болох подкастуудаас танилцуулж байна.  Эдгээр подкастууд шинэ мэдээлэл авах, мэдлэгээ батжуулах,
Use App товч
Танай байгууллага өөрийн гэсэн аппликейшнтай бол Facebook хуудсаныхаа Call to Action хэсэгт Use App товч байршуулах нь үр дүнтэй арга. Гэхдээ Use App товчинд ганц л URL хаяг оруулдаг нь зарим маркетеруудын хувьд асуудал болдог. Жишээлбэл тухайн хэрэглэгч iOS эсвэл Android үйлдлийн системтэй утас, компьютероос хандаж байгааг ялган App Store-ийн, Play Store-ийн, вэб хуудасны өөр өөр
Сүүлийн үед маш их анхаарал хандуулж буй видео бүтээгчдэд чиглэсэн бас нэгэн ээлжит шинэчлэлээ Facebook зарлалаа. Энэ нь хуучин Mentions аппаа шинэчлэн ‘Facebook Creator’ хэмээх шинэ апп болгон гаргажээ.   Энэхүү шинэ апп нь видео бүтээгчдэд зориулсан олон төрлийн шинэлэг функцуудтай юм бна. Жишээ: Live видеоны эхлэл, төгсгөл бэлтгэхэд зориулсан функцууд Custom Reactions – ердийн 6 сонголтын
Instagram live видео хийдэг хэрэглэгчдэдээ зориулан цоо шинэ нэгэн функцыг нийтэд гаргасан байна. Одооноос эхлэн Instagram хэрэглэгчид өөр хэрэглэгчийн live видеонд нэгдэх хүсэлт илгээн хэрэв зөвшөөрөгдвөл зочин байдлаар хамтран оролцож болох гэнэ. Live видеонд оролцох хүсэлт илгээхийн тулд коммент хэсэг дэх “request” товч дээр дарахад л болох юм байна. Харин нөгөө талаас live видео хийж байгаа хүн нь

Like our Facebook Page!

Хамтдаа жиргэе!

LinkedIn

TOP