fbpx
Сэтгэл хөдөлгөм, богино Stories нь байгууллагуудын хэрэглэгчидтэйгээ харилцах хамгийн шилдэг сувгуудын нэг болсоор. Бүр албан ёсны сурталчилгааны самбар болж, таны хувьд ердөө хэдхэн секундын дотор өөрийн брэндээ таниулах боломж өссөөр. Учир нь 😎👇 Өдөр бүр Instagram хэрэглэгчдийн 86.6% нь идэвхтэй стори хийдэг. Хэрэглэгчдийн 61% нь сард багадаа 1 удаа жижиг бизнесүүдийг дэмжих стикер сторидоо ашигладаг.
Юуны өмнө уншигч танд өөрийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг зах зээлд хүргэхээр шаргуу хөдөлмөрлөж байгаад нь амжилт хүсье! Энэхүү нийтлэлд бид анхны бүтээгдэхүүнээ борлуулахад контент маркетинг хэрхэн туслах талаар дэлгэрэнгүй бэлтгэлээ.  20-р зууны эхээр бараа бүтээгдэхүүний хэт үйлдвэрлэл бий болсноор тэдгээрийг хэрхэн зарах вэ? гэдэг асуудал тулгарсан байдаг. Нэг ёсондоо маркетингийн хэрэгцээ зах зээлд эрчимтэй хөгжсөн гэсэн
Байгууллагуудын хувьд Инстаграм inbox-д нь уншигдаагүй, хариу өгөөгүй мессежүүд дүүрэн байх үе бий. Тэдгээрийн 90% нь бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар лавлаж асуусан мөн тусламж хүссэн зурвасууд байдаг. Статистикаас харахад гол хэрэглээний мэссэж платформууд ашиглан өдөр бүр дунджаар 400 сая гаруй мессеж хэрэглэгчдээс нь бизнесийн байгууллагуудад очдог гэсэн тоо гарчээ. Энэ тоо ч цаашид өссөөр. Харин хэн
Сошиал маркетинг, дижитал маркетинг, график дизайны хэрэгцээ тун өндөр болсон өнөө цаг үед аливаа байгууллагын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний борлуулалт үүнтэй шууд хамааралтай байдаг. Гэвч хэн энэ ажлыг хариуцаж хийх вэ? гэдэг асуултад байгууллага бүр эсвэл захирал, маркетер бүр хариулах гэж оролддог байх. Үүнд: Мэргэжлийн сошиал медиа маркетер болон Дизайнер. Эсвэл тэдний хэн нэгэн нь ганцаараа. Сошиал
Видео контент хаа сайгүй! Tik Tok! Instagram мөн Facebook-т! Ёстой л 8 настай балчраас 80 настай буурлууд гэдэг шиг. Хүн бүр өөрсдийн гар утсаар хөгжилтэй, богино видео контент хийсээр. Дээр нь бидний хамгийн өргөн ашигладаг сошиал платформууд өөрсдийн алгоритмаар энэхүү контентийг тултал дэмжиж, хүртээмжийг хэд дахин өндөрт хүргэж байна. Үүнийг батлах дараах статистикүүдтэй танилцъя! Ердөө
Өнгөрсөн жил Instagram-ын зүгээс Reels-ийг танилцуулснаас хойш хэрэглэгчдийн хариу үйлдэл үзүүлэлт буюу engagement 280%-аар өссөн байдаг. Учир нь анх Reels-ийг гарч ирмэгц бизнесийн байгууллагууд болон хувь хүмүүс бүтээхэд хялбар байдал болон маш богино мөртлөө ойлгомжтой контентийн хэв маягийг нь шууд ашиглаж эхэлсэн. Мөн цаг, минут бүрд топ трендүүд бий болж, маркетерүүдийн хувьд зайлшгүй төлөвлөгөөндөө багтаах
2010 онд Инстаграм анх гарч ирэхэд бусад сошиал платформтой адил сельфи, тэжээвэр амьтад, хоолны зургаар дүүрэн байв. Харин өнөөдөр энгийн нэг зураг хуваалцах апп-аас маркетингийн суваг болтлоо маш хурдацтай өргөжжээ. Ялангуяа зөвхөн нөлөөлөгчдөд зориулагдсан биш бизнесийнхэнд зориулсан боломжууд нэмэгдэж, онлайн худалдаа, хэвлэл мэдээлэл, эрүүл мэнд ер нь ямар ч салбар байсан Инстаграмд өөрсдийн хүртээмжийг тэлэх боломжтой
Өнгөрсөн амралтын өдрүүдэд E-Mongolia албан ёсны Facebook хуудсыг хакердаж, нэрийг нь NFT World Inc болгон сольжээ. Ийм тохиолдол тийм ч цөөн биш гардаг. Facebook хуудас, Facebook Бизнес менежерээ ийм байдлаар алдсан, Facebook Ad Account-г нь ашиглан өндөр дүнтэй төлбөртэй сурталчилгаа/boost хийгдсэн тохиолдол гарсаар байна. Манай байгууллагын хувьд ч яг ийм байдалд орсон хүмүүсийн тусламж хүссэн
Аливаа шинэ санааг хөгжүүлэхгүй орхивол минутын дараа хуучирдаг жамтай. Энэ дүрэм Start Up бизнест шууд нөлөөлдөг бөгөөд тэд зах зээл дэх өрсөлдөгчдөөс гадна цаг хугацаатай уралдаж байдаг. Өөрөөр хэлбэл, шууд үр дүн бас хурд шаардлагатай гэсэн үг. Хүний нөөцийн сонголт, технологи ашиглалт, хэрэгтэй зүйлд цаг, төсөв зарцуулдаг эсэхээс хамаарч бүтээмж шууд тодорхойлогддог. Бүх зүйл эхлэл
LIVE контент нь 2021 онд 2 тэрбум долларын орлоготой байсан бол 2022 он гэхэд 8 тэрбум долларт хүрэх хандлагатай байна. Бидний туршлагаас үзэхэд ч бусад төрлийн контентуудаас илүү хурдан хэрэглэгчдэд хүрдгээрээ давуу талтай. Үүнийг батлах хэд хэдэн статистиктай танилцацгаая. 😊👇  Video streaming буюу шууд дамжуулалтын зах зээл 2028 он гэхэд $223.98 тэрбум долларт хүрнэ. Худалдан
Өмнө нь бид Facebook хуудсын талаар нилээдгүй нийтлэл бэлтгэсэн. Харин Facebook group-ийн талаарх нийтлэл энэ удаад анх удаагийнх байх болов уу. Ижил зорилгын тулд хүмүүс нэг дор нэгдэх энэхүү онлайн бүлгэмийн хэлбэр нь таны бизнест хэрхэн ашиг тусаа өгөх талаар цааш уншицгаая! Facebook Page болон Facebook Group хоорондын ялгаа   Facebook Page бол зарын самбар л гэсэн үг. Хэдий
2023 онд дэлхий нийтээр сошиал медиа хэрэглэгчдийн тоо 5 тэрбум-н босгыг давж, 266 саяар нэмэгджээ. Түүнчлэн дундаж сошиал медиа хэрэглэгч 2 цаг 23 минутыг сошиалд зарцуулж, шоппинг хийхээс эхлээд, найз нөхөдтэйгээ холбогдох, цагийг зугаар өнгөрүүлэх, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний мэдээлэл хайх зэргээр ашиглаж байна…
TOP