fbpx

Сошиал медиа маркетингийн контент төлөвлөгөө

2019 оны календарийг долоо хоног бүрээр нь зааглаж, гариг тус бүрийг тэмдэглэн, бүх нийтээр амрах болон онцлох өдрүүдийг багтаасан загвар файл татаж авахаар
Facebook хэрэглээ Монголд
Жил ирэх тусам өсөн нэмэгдэж, эрчээ авч буй сошиал медиа платформын хэрэглээ нь маркетеруудын хувьд анзаарахгүй өнгөрч болохгүй суваг болсоор л байна. Тэр дундаа Facebook хэрэглээ сүүлийн 5 жилийн хугацаанд маш эрчимтэй нэмэгдэж, Монгол дахь хамгийн олон хэрэглэгчтэй сошиал медиа платформ болжээ. Монгол Улсад сошиал медиа идэвхитэй хэрэглэгч 2’156’000 байгаа бол тэдгээрийн 95% нь гар
Сошиал медиа маркетингийн контент төлөвлөгөө
2019 оны хамгийн эхний ажлын өдөр сошиал медиа маркетерүүддээ сошиал медиа маркетингийн контент төлөвлөгөөндөө заавал тусгах 10 зүйлийн талаар мэдээлэл бэлтгэн хүргэж байна.  Мөн сошиал медиа маркетингийн төлөвлөгөөг гаргаж байгаа маркетерүүддаа бид өөрсдийн хэрэглэдэг “Сошиал медиа маркетингийн контент төлөвлөгөө” -ний загвар файлыг татаж авахаар оруулсан. Энэхүү загварт оруулсан 10 зүйлийг яагаад контент төлөвлөгөөнд багтаах ёстой талаар нийтлэл бэлтгэн
Facebook Messenger Chatbot чатбот хэрхэн хийх
Хэрэв та, танай байгууллага бизнесийн зорилгоор Facebook Page ашигладаг бол хэрэглэгчид тань Facebook Messenger-р илүү их холбогддог болсныг анзаарсан нь лавтай. Хэрэглэгчдээс асуулт, тусламж хүссэн хүсэлтүүд мөн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаарх дэлгэрэнгүй мэдээлэл хүсэх нь, тэр ч байтугай захиалга өгөх, худалдан авалт хийх нь ч нэмэгдсэн байх тийм үү? Тэгвэл Facebook Messenger Chatbot чатбот хэрхэн хийх вэ?
Сайн төлөвлөгөө бол ажлын гүйцэтгэлийн 50 хувь. Тэгвэл удахгүй шинэ он гарах гэж байгаатай холбогдуулан 2019 оны сошиал медиа маркетингийн төлөвлөгөөг гаргаж байгаа маркетерүүддаа бид өөрсдийн хэрэглэдэг контент төлөвлөгөөний загвар файлыг татаж авахаар оруулсан. Энэхүү загварыг эхо оношилгоо, эмэгтэйчүүдийн Ирээдүй эмнэлгийн бодит жишээн дээр практикд хэрхэн хэрэглэж байгаа талаар нийтлэл бэлтгэн хүргэж байна. Энэхүү нийтлэлд ашигласан
сошиал медиа маркетингийн чиг хандлага
Шинэ жилийн баярын уур амьсгал орсон 12-р сар маркетерүүдийн хувьд өнгөрч буй оны маркетингийн түүн дотроо сошиал медиа маркетингийн ажлын үр дүнгээ эргэн харах, юу нь хүссэн үр дүнд хүрсэн, харин алийг нь өөрчлөх шаардлага байгааг үнэлж дүгнэх бас нэгэн ажлын сар. Энэ нь шинэ онд илүү амжилттай ажиллах нэгэн нөхцөл болдог нь дамжиггүй. Сошиал медиа
Рестораны маркетингт фейсбүүк ашиглах
Facebook хэр олон хэрэглэгчидтэй, түүнд маркетингийн боломж цар хүрээ хэр их талаар олон зүйл нуршихгүйгээр энэхүү нийтлэлээ эхэлье. Таны ажилладаг салбар ресторан, зоогийн газар, хүлээн авалтын танхим гэх мэт үйлчилгээний салбарын бизнес бол таны анхаарал хандуулах ёстой Рестораны маркетингт фейсбүүкийг хэрхэн ашиглах талаарх 10 зөвлөгөөг бэлтгэн хүргэж байна. FACEBOOK хэмээх энэхүү олон нийтийн цахим хуудсанд тогтмол
Фэйсбүүк хуудас хөтлөх
Сошиал маркетерууд бидний ажил хэвийн явагдаж байгаа мэт харагдаж байгаа ч борлуулалтад үзүүлэх нөлөө багасах, өмнөх үр дүнгүүддээ хүрэхгүй байх зэрэг сөрөг үр дагаврууд ажиглагдах үе тохиолдох нь бий. Бидний үйл ажиллагаанаас шууд шалтгаалахгүй нөлөөтэйгөөр буюу сошиал платформуудын өөрчлөлтийн нөлөөгөөр Фэйсбүүк хуудас хөтлөх ажлын үр дүн буурах нь бий ч ихэнх тохиолдолд маркетер бидний ажиллагаатай
Сошиал медиа хөгжүүлэлт өдөр тутмын, 7 хоногийн, сарын ажил
Контент бэлтгэл, байршуулалт, сурталчилгаа явуулах, үр дүнг хэмжих, төлөвлөгөө гаргах гээд олон төрлийн ажилбаруудыг гүйцэтгэх нь “сошиал медиа хөгжүүлэлт”-ийн нэг л хэсэг. Өдөр тутмын хийх ажлын жагсаалт, хяналтын хуудасгүйгээр танай сошиал медиа хөгжүүлэлт хүссэн үр дүнд хүрэхгүй байх, тун чухал ажлууд орхигдож, мартагдах нь бий. Тиймээс сошиал медиа хөгжүүлэлтэд тун чухал хэрэгтэй “АЖЛЫН ХЯНАЛТЫН ХУУДАС“-г дэлгэрэнгүй
Facebook пост бэлтгэх үед анхаарах зургийн хэмжээ, харьцаа (11 төрлийн загвар PSD файл татаж авахаар)
Таны ажил үүрэгт өдөр тутмын Facebook пост бэлтгэх ажил багтдаг уу? Танай байгууллагын Facebook постууд хэт хэвийн уйтгартай, эсвэл өөрийн өнгө төрх, загвар төрхөө нэг л олохгүй байна уу? Facebook-т оруулсан зурагт постууд лого байхгүй, текстийн хэмжээ, байршил, өнгө загвар хэт олон төрлийн эрээвэр, хураавар цуглуулга шиг болчихоод байна уу? Эдгээрээс гадна хэрэв та Facebook контент бэлтгэдэг
хэзээ пост хийх
Яг л Улаанбаатарын гудамжны хөдөлгөөнтэй адил сошиал медиад ч мөн адил хамгийн идэвхтэй цаг гэж байдаг. Энэ нь мөн танай бизнесийн зорилтот хэрэглэгчдийн зан төлөвийн судалгаатай ч нягт холбоотой. Танай хэрэглэгчид хэзээ онлайн байдаг гэдгийг мэдэж байгаа бол таны постууд мөн олон хүнд хүрэх магадлал нэмэгдэнэ. Өөрөөр хэлбэл хэзээ пост хийх вэ гэдгээ мэддэг болно гэсэн үг.
Сошиал медиа маркетер таны төлөвлөгөөнд заавал тэмдэглэгдэх ёстой өдрүүдийг тань сануулах, контент төлөвлөгөө гаргахад тань туслах зорилготой “СОШИАЛ МЕДИА КОНТЕНТ КАЛЕНДАРЬ 2018”-г бид бэлтгэж эхлээд багагүй хугацаа өнгөрчээ. Бидний бэлтгэсэн календарьд тусгагдсан өдрүүдээс гадна таны, танай байгууллагын, салбарын хувьд онцлон тэмдэглэх өдрүүдээ та нэмж тодруулна биз ээ. Жилийн сүүлийн сарууд маркетеруудын хувьд алдаж болохгүй олон
Сошиал медиа пост бэлтгэх
Сошиал медиа пост бэлтгэх үедээ олж хараагүй алдаагаа пост хийчихсний дараа л олж харах тохиолдол сошиал медиа маркетер танд тохиолддог л байх. Ямар нэг зүйл мартчихсан юм шиг, гэхдээ яг юу гэдгээ мэдэхгүй байх үе мөн гардаг. Ийм төрлийн алдаа нь бидний ажилд нэлээд асуудал дагуулдаг зүйл. Тиймээс бид Сошиал медиа пост бэлтгэх үед заавал

7 хоног бүрийн шинэ мэдээ хүлээн авах бол...

Бидний тогтмол зохион байгуулдаг СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ сургалтанд бүртгүүлээрэй!

Таны борлуулалтаа өсгөх БОДИТ эхлэл
TOP