fbpx
Бизнесийн байгууллагуудад зориулсан шинэ боломжууд Инстаграмын зүгээс зарлагдах бүрд дагагчдын тоо нэмж, хүртээмжээ өсгөхөд сошиал маркетерүүд бид түлхүү анхаарах шаардлагатай болдог. Учир нь дагагчид нэмэгдсэнээр үүнийг дагаад хэрэглэгчдийн хандалт өсч, борлуулалт нэмэгдэн, цаашлаад шинэ трендтэй хөл нийлүүлэн алхах боломж нэмэгддэг. Дараах статистикаас харахад Инстаграмын хувьд аль хэдийн бидний зайлшгүй ашиглах сошиал сувагт багтах болжээ. Инстаграмын
Завгүй нийгэм, завгүй цаг үе! Энэ дунд бизнес эрхлэгч та ч мөн адил тун завгүй яваа биз. Маркетинг, борлуулалт өсгөх, хэрэглэгчтэй харилцах, брэндээ таниулах, төлөвлөх бас дахин төлөвлөх гээд л цөөнгүй зорилтууд бидний өмнө үргэлж тулгардаг шүү дээ. МЭДЭЭЖ! Шийдэл үргэлж бий. Яг одоо уншихаар эхлүүлсэн энэхүү нийтлэл уншигч таныг шийдлээ олоход тань багахан хувь
Instagram TikTok-н бараг бүхий л функцыг хуулбарлахыг 2021 оны туршид л бид харцгаасан. Instagram-н захирал Adam Mosseri-н мэдэгдлээс харахад энэ тренд 2022 онд ч үргэлжлэх нь. Өөрөөр хэлбэл Instagram 2022 оны хамгийн гол анхаарал хандуулах талбараа “ВИДЕО” хэмээн зарлалаа. Facebook болон бусад сошиал медиа платформуудын 2022 оны трендийн талаарх бидний бэлтгэсэн нийтлэлийг тан санал болгоё!
Ковидын жилүүд ард хоцорч, хэвийн амьдралын зах зух харагдаж эхэлж буй энэ үед сошиал медиа платформууд Twitter, Instagram, TikTok болон LinkedIn-с ямар шинэ өөрчлөлт, шинэчлэлтийг 2022 онд маркетерүүд хүлээх вэ? Өмнөх нийтлэлээс Facebook-с 2022 онд МАРКЕТЕРҮҮД юу хүлээж байгаа вэ? талаарх мэдээллийг хүлээн авна уу. Twitter Twitter сүүлийн үед илүү хурдтай, шинэчлэл, хөгжүүлэлтийн чиглэл баримтлах
Ковидын жилүүд ард хоцорч, хэвийн амьдралын зах зух харагдаж эхэлж буй яг энэ үед, ирж буй шинэ он ямар шинэ өөрчлөлт, шинэчлэлтийг бидэнд бэлтгэж байгаа бол? Мэдээж цар тахлын нөлөө нийгмийн бүхий л салбарт, маркетингийн тэр дундаа дижитал маркетингийн салбарт ч гүн гүнзгий сорви үлдээсэн. Цар тахал, хорио цээр хүмүүсийн амьдралын хэв маягт нөлөөлж, дижитал хэрэглээний
Шинэ он ирэхэд цөөхөн хоног үлдэж, дараагийн шинэ жилийн босго тулж, хаалга тогших нь! Трендээс трендэд тэмүүлэх зах зээлийн энэ урсгалд хэн хэрэглэгчдийг татаж чадна тэр илүү амжилттай оршин тогтнох болжээ. Энэ удаагийн нийтлэлд тэрхүү амжилттай оршин тогтногч бизнес эрхлэгчдийн нэг болох танд сошиал маркетингийн томоохон платформ болох Инстаграмын тухай хүргэхээр бэлтгэлээ. Инстаграмын хувьд сүүлийн
Оновчтой сурталчилгаа, амжилттай борлуулалт урт хугацаандаа үргэлжилсээр л байдаг бол бид ганцхан товч дарчихаад л илүү үйлдэлгүй хүлээж суух байсан биз. Яг тэр үед хэрэглэгч дахин дахин холбогдож мэдээлэл авдаг нь худалдан авалт хийнэ гэдэг дохио байдаг. Хачирхалтай нь тэдний зарим нь худалдан авалт хийхийн яг өмнөхөн гэнэт шийдвэрээ өөрчилчихдөг. Энэ асуудлыг бид хэрхэн шийдвэрлэх
Өнгөрсөн оны буюу 2020 оны 3-р сарын 4-нд Facebook-ийн зүгээс мессенжер бодлоготой холбоотой 3 шинэ өөрчлөлтийг зарласан. Энэ нь бизнесийн байгууллагуудын хувьд мессенжер автоматжуулалт буюу чатбот идэвхжүүлэхдээ зарим нэг өөрчлөлт хийх шаардлага гарсан гэсэн үг. 📍 Энэ нь Facebook-ийн зүгээс зөвхөн Мессенжерт анхаарал хандуулж буй хэрэг биш бөгөөд 2019 оны Марк Зукербергийн F8 арга хэмжээ
Story, Story бас дахин Story! Сар тутам Инстаграмын хувьд 1.5 тэрбум, Facebook-т 2.2 тэрбум стори хийгддэг гэдэг статистик Инстаграм болон Фейсбүүк хэрэглэгчид сториг хэрхэн идэвхтэй ашигладаг болохыг харуулж байгаа болов уу. Мөн стори нь аливаа мэдээллийг хүмүүст маш богино хугацаанд, ойлгомжтой хүргэдгээрээ ердийн постоос давуу талтай байдаг. Тийм ч учраас бизнесийн байгууллагууд сториг бүтээгдэхүүн, үйлчилгээгээ
Борлуулалт нэмэгдүүлэх Facebook сурталчилгааны 10 төрөл
Facebook төлбөртэй сурталчилгаа бүүст ашиглан борлуулалтаа өсгөж, орлогоо нэмэгдүүлэхээр төлөвлөж байна уу? Эсвэл одоо явуулж буй Facebook сурталчилгааны үр дүндээ тийм ч сэтгэл хангалуун биш, сурталчилгааны үр дүнтэй шинэ аргууд туршиж үзэхээр төлөвлөж байгаа бол наашаа анхаарлаа хандуулаарай! Энэхүү нийтлэлд бид борлуулалтанд эерэг нөлөө үзүүлэх Facebook сурталчилгааны үндсэн 10 төрлийн талаар, хэрхэн ашиглах зөвлөмжийн хамт
Интернэт орчинд хувь хүний мэдээлэл, нууцлалын асуудал тун чухал бөгөөд эмзэг сэдэв гэдэгтэй санал нийлэхгүй хэн нэгнийг олоход хэцүү байх. Яг энэ асуудал л iOS 14.5 хувилбарт хувийн мэдээллээ бусадтай хуваалцах сонголтыг хэрэглэгчдэд өгөх алдарт шинэчлэл багтах үндэс болсон гэхэд буруудахгүй болов уу. Apple компани энэхүү шинэчлэлийг бүхий л сувгаар өргөн хүрээтэй сурталчилан түгээсэн шалтгаан
И-Мэйл маркетинг Сошиал медиа, мессенжер, чатбот, өндөр оновчлол бүхий интернэт сурталчилгаа нь дижитал маркетингийн арга барилыг эрс өөрчилсөн шинэлэг арга техникүүд. Түүнчлэн ухаалаг утас ашиглаж өссөн шинэ үеийнхэн интернэт орчин дахь харилцаа холбоог имэйлийн үеийнхнээс тэс өөр байдлаар хийх болсон. Ийм үед имэйл маркетинг үр дүнтэй гэж үү? гэсэн асуулт бидэнд их ирдэг. Z үеийнхэн,
TOP