fbpx
Шилдэг брэнд бүтээгчдийн туршлагаас хуваалцах энэ удаагийн цуврал нийтлэл, лайв, подкастууд маань та бүхэндээ хүрсээр байна. Энэ удаагийн зочноор Ивээл брэндийн үүсгэн байгуулагч, захирал З. Рэгзэдмаа оролцож байна. Сайн байна уу? Урилгыг минь хүлээж авсан танд маш их баярлалаа. Манай үзэгчдэд өөрийгөө танилцуулаач! Сайн байна уу? Та бүхэнд ч мөн маш их баярлалаа. Тэр тусмаа
Бид та бүхэндээ зориулж Монголын шилдэг контент бүтээгчдийн туршлагаас хуваалцах “Контент бүтээгчийн туршлага” цуврал лайвыг IG TV-ээрээ дамжуулан хүргэж байгаа билээ. Энэхүү цуврал контентоо танд ярилцлага нийтлэл хэлбэрээр хүргэж байгаа бөгөөд энэ удаад анхны зочноор 100-ийн хайр, Blah, Toxic контентуудыг бүтээгч YZ TV (ВАЙ ЗИ ТИВИ)-ын гүйцэтгэх захирал, найруулагч Ганболдын Ганлхагва оролцлоо. – Сайн байна
Таны хувьд ямар байдгийг мэдэхгүй ч шинэ эм, эмчилгээ эмч бичиж өгөх, эрүүл мэндийн ямар нэг асуудал гарах бүрт миний хувьд интернэт хайлт хийдэг. Илүү дэлгэрэнгүй мэдээлэл, хүмүүсийн сэтгэгдэлийг мэдэж авах гэж. АНУ-д хийгдсэн судалгааны үр дүнг харахад бусад хүмүүс ч ийм байдлаар мэдээлэл авдаг юм байна. 18-24 насныханы 90% нь сошиал медиа орчин дахь
Facebook маркетингийн төлөвлөгөө – Сайн төлөвлөгөө бол ажлын гүйцэтгэлийн 50 хувь. 2024 оны сошиал медиа маркетингийн төлөвлөгөөний загвараа шинэчлэн гаргаж, маркетерүүддаа хүргэж байна. Facebook маркетингийн төлөвлөгөө загвар файлыг татаж авахаар шинэчлэн оруулж, тус маркетингийн ажлын төлөвлөгөөний загварыг маркетингийн үйлчилгээндээ практикд хэрхэн хэрэглэж байгаа талаар бэлтгэлээ. Facebook маркетингийн төлөвлөгөө: Эхний алхам “Зорилго” – Урт хугацааны зорилгодоо хүрэхэд
Худалдааны салбарт хамгийн төгс харилцааг туршлагатай, мэдлэгтэй худалдааны зөвлөхгүйгээр төсөөлөх аргагүй. Таныг дэлгүүрт ороход тэр дор нь л эелдэг найрсаг, бүтээгдэхүүнийхээ талаар бүрэн мэддэг ажилтан тосч аваад хэрэгтэй бүхнийг тань хэлж өгөөд туслаад, зөвлөөд өглөө гэж бодъё л доо. Та хэрэгтэй зүйлээ олж аваад, худалдаж аваад гарах магадлал тун ч өндөр болноо доо! COVID-19-ийн хөл
Титэм вирусийн халдвартай холбоотой үүссэн нөхцөл байдал олон бизнесийн байгууллагыг маркетингийн төлөвлөгөөндөө өөрчлөлт оруулахаас өөр аргагүй нөхцөл байдалд хүргэсэн. Бид ч мөн 11 сарын 11-нд дотоодод халдвар тархсан тухай мэдмэгцээ хамтран ажилладаг байгууллагуудынхаа маркетингийн төлөвлөгөөнд эрс өөрчлөлт оруулан, өмнө нь бэлдсэн байсан контентуудаа бүгдийг нь нийтлэлгүй үлдээсэн билээ. Энэхүү нөхцөл байдалтай холбоотойгоор цаашид хамтран ажилладаг
Маркетингийн мэргэжилтнүүд бид ирэх оны хандлага, баримтлах стратегийг таамаглан зураглах хэрэгтэй ч хэзээ л бол, хэзээ маркетингийн арга хэрэгслээ өөрчлөн, шилжилт хөдөлгөөнд ороход бэлэн байх ёстой гэдгийг Covid19-тэй холбоотой үүссэн 2020 оны нөхцөл байдал бидэнд маш сайн ойлгууллаа. Монгол Улсын хувьд бусад улсуудтай харьцуулахад бүх нийтийг хамарсан хөл хорио нь харьцангуй хожуу үүссэн нөхцөл байдал
Дэлхийн хамгийн шилдэг их сургуулиудыг багтаасан Ivy League-гийн Harvard, Cornell, Dartmouth, Yale, Columbia болон Pennsylvania-н их сургуулиудыг хүн бүр мэдэх болов уу. Эдгээр их сургуулиуд АНУ-н болон дэлхийн шилдэг их сургуулиудын жагсаалтанд эхний 15-д эрэмблэгддэг. Тэр утгаараа элсэн орж, суралцахад ч хамгийн их өрсөлдөөнтэй нь ойлгомжтой. Харин эдгээр сургуулиудаас гаргасан онлайн сургалтуудад үнэ төлбөргүй суралцах
Facebook сурталчилгаа батлагдахгүй (disapproved) байх тохиолдол гарч байсан уу? Өмнөх батлагдаагүй сурталчилгаа одоогийн сурталчилгааны үр дүн, идэвхтэй байдал гэх мэт зүйлд сөрөг нөлөө үзүүлэх болов уу?  Тэгэхээр мэргэжилтнүүдийн үзэж байгаагаар одоогийн болоод ирээдүйн сурталчилгааны үр дүнд муугаар нөлөөлөх магадлалтай тул өмнөх батлагдаагүй сурталчилгаагаа устгаж байх нь зүйтэй гэнэ.  Батлагдаагүй Facebook сурталчилгаа таны бусад сурталчилгаанд хэрхэн
Facebook төлбөртэй сурталчилгаа хийх үед таны сонгосон бүх хүнд хүрэхгүй байгааг анзаарч байсан уу? Таны сурталчилгааг хэнд хүргэх, хэнд хүргэхгүйгээ Facebook хэрхэн шийддэг юм бол? Яг үнэндээ таны сонгосон зорилтот сегмент бол хамгийн эхний шат. Facebook сурталчилгаа хүргэх оновчлол (Optimization for Ad Delivery) хэмээх алгоритм эцсийн шийдвэрийг гаргадаг. Энэ удаад дараах сэдвээр ярилцахаар бэлтгэлээ: Зорилтот
Банк санхүүгийн байгууллагын хувьд контент маркетингийг хялбаршуулан томъёолбол: Боломжит харилцагчдад боловсрол олгох Контент хүлээн авагчдын сонирхлыг татах замаар шинэ харилцагч олж авах Брэндийн нэр хүндийг нэмэгдүүлэх гэсэн 3 үе шатанд хуваан үзэж болно. Сайтар төлөвлөгөөн доор бэлтгэгдсэн үе шаттай контент банк, санхүүгийн байгууллага болон харилцагч хоорондыг итгэлцлийг бий болгох, вэб сайтын хандалтыг нэмэгдүүлэх, шинэ сэжмийг
Дэлхийн зах зээлд ажиллаж буй маркетерууд маркетингийн стратегиа төлөвлөхдөө сошиал медиа орчинд хэрэглэгчийн оролцоо, харилцаа холбоог дэмжсэн үе шаттай зорилготой контент бүтээхийг чухалчилж байна. Тэгвэл иогийн төвийн бизнес эрхлэгчид энэхүү зах зээлд ямар бодлого төлөвлөлттэй тоглох ёстой вэ? Иогийн төвд сошиал медиа маркетингийн төлөвлөгөө гаргах шалтгаан Үйлчлүүлэгчийн өсөлтийг хадгалах Сошиал медиад баримтлах эхний дүрэм бол
TOP