fbpx
Заал дүүрэн үйлчлүүлэгчид тэдний эерэг сэтгэгдлээр бялxсан шилдэг ресторан байхын тулд менежерүүд цаг үргэлж мэдээлэлтэй, шинэ зорилго бүхий маркетингийн арга хэрэгслүүдийг хэрэгжүүлдэг байх нь зүйтэй. Ихэнх тогооч нар өөрсдийн жороо хуваалцах дургүй байдаг. Харин бид энэхүү салбарт амтат маркетингийн стратеги боловсруулах нууц жороосоо тантай харамгүй хуваалцах болно. Хамгийн түрүүнд зорилтот үйлчлүүлэгчдийн дүр гаргах Хүмүүс зүгээр
Өмнө нь аялагч аялахаар шийдвэл заавал аяллын байгууллага, агентаар дамжиж, зуучлуулдаг байсан. Тухайн аяллын агент нь хамгийн туршлагатай мэргэжилтэн нь буюу мөрөөдлийн аяллыг тань хэрэгжүүлэхэд тус болох бүхий л мэдээлэл, нүх сүв, түлхүүрийг нь атгагч байлаа. Аяллын агент мөн хэрэглэгчдэд шийдвэр гаргахад нь гол нөлөөлөгч байсан.  Тэд жуулчдад хаашаа, ямар чиглэлээр аялахыг нь чиглүүлэгч, гол
Судалгаанаас үзэхэд хэрэглэгчдийн 69% нь түргэн шуурхай автомат хариулагч болох чатботоос мэдээлэл авахыг илүүд үздэг бол бизнесийн байгууллагуудын 80% нь чатботоор хэрэглэгчдийн санал хүсэлтийг хүлээн авч, тэдэнд бүтээгдэхүүн үйлчилгээний мэдээллээ хүргэдэг байна. Иймд чатбот хэрэглээ жил бүр 4 тэрбумаар өсөж, чатботын програмууд ч эрчимтэй хөгжсөөр байна. Энэхүү өсөн нэмэгдэж буй мэссэнжер чатботын хэрэгцээг бүрэн хэмжээнд
Дэлхийн олон улс орнуудад их, дээд сургуульд элсэгчдийн тоо буурсаар байгаа нь боловсролын салбар дахь менежерүүдийн санаа зовних гол асуудал болоод байна. Энэ нөхцөлд шинэ элсэгчдэд сургалтын хөтөлбөрөө танилцуулах,  тэдэнтэй харилцаа тогтоох, шууд холбогдон элсэлт авч, бүртгэл хийх сошиал медиа маркетингийн оновчтой стратеги боловсруулах нь зүйтэй.
Орон сууц, үл хөдлөх хөрөнгө нь хүн амьдралдаа цөөн удаа худалдан авах шийдвэр гаргадаг онцгой бүтээгдэхүүний нэг. Тиймээс энэ салбарын маркетингийн ажлыг гүйцэтгэхэд хэрэглэгчийн анхаарал татах нэг удаагийн компанит ажлаар хязгаарлахгүйгээр, өөрийн бизнесийн онцлогт тохирсон загварыг бий болгож, ажиллах нь илүү үр дүнтэй. Бусад салбарынхны адил үл хөдлөхийн салбарынхны хувьд уламжлалт маркетингийн арга хэрэгслийн ашиглалт
Дэлхийн нийт хүн амын 48% хувь нь буюу 3.7 тэрбум хүн сошиал медиа идэвхтэй хэрэглэж байна. Эмнэлэг, эрүүл мэндийн байгууллагын хувьд сошиал медиа бол боломжит үйлчлүүлэгчидтэй харилцаа холбоо тогтоох, шинэ хэрэглэгчдийг олж авах, тухайн эмнэлэг, эрүүл мэндийн байгууллагад итгэх итгэлийг нэмэгдүүлэхэд чухал ач холбогдолтой юм. Судалгаанаас харахад эрүүл мэндийн үйлчилгээ авахынхаа өмнө нийт өвчтөнүүдийн 57%
Сошиал медиа маркетер та бидний танилцуулах маркетингийн автоматжуулалт, контент бэлтгэл, үр дүнгийн шинжилгээний аппликейшн, платформуудыг хэрэглэдэггүй бол ихээхэн боломжийг алдаж байна гэсэн үг. Бид энэ удаад мэргэжилтнүүдийн санал болгож буй платформ аппликейшнуудын талаар мэдээлэл хүргэж байна. Сошиал медиа маркетингийн хамгийн үр дүнтэй 3 платформ Facebook 2019 оны сошиал медиа шилдэг платформуудын жагсаалтыг Facebook тэргүүлж байна.
Сүүлийн жилүүдэд Монгол дахь сошиал медиа хэрэглэгчдийн тоо өсөхөөс гадна идэвхтэй хэрэглээ ч мөн өсч байна. Ялангуяа бүхий л насны хэрэглэгчдийн төлбөртэй сурталчилгаанд үзүүлж буй идэвхтэй хариу үйлдэл эрс нэмэгджээ. Монгол Улсын нийт хүн амын 68% буюу 2’200’000 хүн Facebook идэвхтэй ашиглаж, тэдний 99% нь гар утаснаасаа ханддаг юм байна. Түүнчлэн 250’000 хүн Facebook бизнес
2020 оны сошиал медиа маркетингийн төлөвлөгөө гаргаж буй маркетерууддаа зориулан ирэх онд зайлшгүй анхаарах ёстой сошиал медиа хандлага, өөрчлөлтүүдийн талаар мэргэжилтнүүдийн зөвлөгөө, мэдээллийг хүргэж байна. Нээлттэй биш ганцаарчилсан харилцаанд суурилсан оролцоо Facebook өмнө нь хүн бүр цугласан хотын төвийн талбай мэт орчин байсан бол зочны өрөөндөө найзтайгаа ярилцаж буй мэт нууцлаг, хувийн орон зай болгох
2019 он дуусаж шинэ он эхлэх гэж байгаатай холбогдуулан бид Facebook маркетингдаа анхаарах ёстой 2019 оны статистик үзүүлэлтүүдийг багцлан хүргэж байна. Статистик №1: Сошиал медиа орчинд ажиллаж буй маркетеруудын 93% нь сурталчилгаагаа Facebook-д байршуулдаг Сошиал медиа орчинд шинэ, сонирхолтой маш олон сувгууд нэмэгдэж байна. Түүнтэй харьцуулахад Facebook бол хуучин, зарим талаараа сонирхолгүй суваг. Гэхдээ 2019
Та бизнесийн зорилгоор FACEBOOK ХУУДАС ХӨТЛӨХ шаардлага гардаг уу? Өөрийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний мэдээллийг зах зээлд хүргэх маркетингийн сувгуудын нэг тань Фейсбүүк мөн үү? FACEBOOK ХУУДАС ХӨТЛӨХ үед танд ч мөн дараах асуултууд тулгарч байсан гэдэгт эргэлзэхгүй байна. Түүнчлэн бидний бэлтгэсэн Facebook маркетингийн гарын авлагыг заавал уншиж үзээрэй.  Фейсбүүк хуудасны нэр солих боломжтой юу? Хуудасныхаа url буюу username-ийг
Сошиал маркетерууд бидний ажил хэвийн явагдаж байгаа мэт харагдаж байгаа ч борлуулалтад үзүүлэх нөлөө багасах, өмнөх үр дүнгүүддээ хүрэхгүй байх зэрэг сөрөг үр дагаврууд ажиглагдах үе тохиолдох нь бий. Бидний үйл ажиллагаанаас шууд шалтгаалахгүй нөлөөтэйгөөр буюу сошиал платформуудын өөрчлөлтийн нөлөөгөөр Фэйсбүүк хуудас хөтлөх ажлын үр дүн буурах нь бий ч ихэнх тохиолдолд маркетер бидний ажиллагаатай
TOP