fbpx
Имэйл маркетинг нь маркетингийн цоо шинэ арга, аргачлалууд ар, араасаа үргэлж түрэн гарч байгаа өнөө үед ч, дижитал маркетингийн хамгийн үр дүнтэй арга хэлбэр хэвээр байсаар. HubSpot-оос гаргасан “2019 оны маркетингийн статистик үзүүлэлт” тайлангаас “Бизнесийн байгууллагуудын 49% нь имэйл маркетингийн автоматжуулалтыг ямар нэг хэлбэрээр ашигладаг” гэсэн статистикийг харж болно. Бидний хувьд ч өдөр тутмын ажилдаа
2022 он гэхэд дэлхий даяар нийт и-мэйл хэрэглэгчдийн тоо 4.3 тэрбумд хүрнэ гэсэн таамаглал бий. Өөрөөр хэлбэл дэлхийн нийт хүн амын талтай тэнцэх тооны и-мэйл хэрэглэгч бий болох нь ээ. Мөн дээр нь и-мэйл маркетинг бусад дижитал маркетингийн аргачлалуудтай харьцуулахад хамгийн үр дүнтэй нь гэж судалгаанд хамрагдсан маркетерүүдийн 54% нь хариулсныг доорх графикаас харж болно.
Подкаст хэрхэн хийх вэ?
Яагаад подкаст гэж? Алхаж явахдаа, гэртээ, замд түгжирч байхдаа гээд л хаана ч хэзээ ч сонсох боломжтой контентын нэгэн төрөл бол подкаст. АНУ-д гэхэд подкаст сонсогчдын хувь өдрөөс өдөрт нэмэгдэж энэ жил нийт хүн амын 26% нь подкастын идэвхтэй сонсогч болжээ. Саяханыг хүртэл ховорхон байсан тус контент Монголд ч мөн “эрчээ авч” байгаа бөгөөд одоогийн
Бид 2018 оны сүүлээс эхлэн сошиал медиа маркетингийн тэргүүн туршлагыг хуваалцаж байх SocialMediaThursday Facebook LIVE нэвтрүүлгийг бэлдэж эхэлсэн. Одоогоор 30 LIVE, 14 цахим ном бэлдснээр манай байгууллагаас тогтмол мэдээлэл авч байхаар имэйлээ бүртгүүлсэн хэрэглэгчдийн тоо даруй 12,000-аар нэмэгджээ. Энэ бол маркетер бидний хувьд маш том үр дүн. Гэхдээ өөрийн бизнесээ авч явна гэдэг цаг наргүй
Podcast for Marketers маркетерүүдэд зориулсан подкаст
Эдгээр маркетингийн подкастууд шинэ мэдээлэл авах, мэдлэгээ батжуулах, шалгарсан шилдэг аргуудад суралцахад тань сошиал медиа маркетер танд тус болно гэж найдаж байна.
Интернэтийн эринд маркетерүүд, маркетингийн арга хэрэгслүүд ч хувьсан өөрчлөгдөж, хөгжсөөр. Маркетерүүд олон төрлийн шинэ арга хэрэгслийг ашигладаг болсон ч, бага зардлаар өндөр өгөөжийг авч ирдэг имэйл маркетингийг орхигдуулж байгаа нь ажиглагддаг. Тиймээс бид ямар ч салбарын байгууллагын хувьд үнэнч хэрэглэгч бий болгох, тогтмол харилцаа, холбоо тогтоох хамгийн шилдэг арга хэрэгслийн нэг болох имэйл маркетингийн талаарх
Сошиал медиа маркетинг стратеги
Хэрэв сошиал медиа маркетинг гэдгийг сошиал сувгуудад тодорхой тооны пост оруулах гэдгээр л хязгаарлан дүгнэвэл хэтэрхий гэнэн тодорхойлолт болно. Хэдийгээр сошиал медиа маркетингийн гол хэрэглэгдэхүүний нэг контент мөн боловч зорилгогүй контент ямар ч үр дүн бидэнд авч ирж чадахгүй. Харин эсрэгээрээ цаг хугацаа, хөдөлмөр, хөрөнгө зарсан ажил болох болно. Өөрөөр хэлбэл зорилго болон хэрэглэгчээ бүрэн
Хүмүүс ямар нэг бүтээгдэхүүн үйлчилгээг худалдан авахдаа тухайн бүтээгдэхүүн өөрт ямар хэрэгтэй, яагаад худалдан авалт хийх ёстойгоо ухамсарлаж, бүтээгдэхүүн үйлчилгээний талаар судалгаа хийсний дараагаар худалдан авалт хийх эсэхээ шийддэг. Худалдан авалт хийхэд тухайн хүний зорилгоос эхлээд, сэтгэл хөдлөл, мэдрэмж, амьдралын хэмнэл, зан үйлийн онцлог гээд маш олон зүйл нөлөөлдөг байна. Та ч мөн өөрт ямар
Би энэхүү “Худалдан авагчийн персона: Маркетингт хэрхэн үр дүнтэй ашиглах вэ?” хэмээх нийтлэлийг бизнес эрхлэгч ноён Аагий, эмнэлгийн захирал хадагтай Доогий,  барилгын компанийн менежер хадагтай Ганаа, хүнсний дистрибьютор байгууллагын менежер хадагтай Өөгий, хөрөнгө зуучлалын компанийн менежер ноён Оогий нарт зориулж бичиж байна… Бас танд. Дээр дурдсан хадагтай, ноёд бол бүгд манай байгууллагын үнэ цэнтэй харилцагчид.
пост тайлбар текст хэрхэн бичих вэ
Сошиал медиа пост тайлбар текст хэрхэн бичих вэ? нэг талаас хамгийн хялбар асуулт, нөгөө талаас өдөр тутам бидэнд тулгардаг асуудал шиг сонсогдож байгаа биз? Уламжлалт маркетингт ч хэрэглэгч, харилцагчидтай харилцах гол харилцааны хэрэгсэл нь реклам зар сурталчилгаа байсан. Зар сурталчилгааны тусламжтайгаар л бид борлуулалтаа илүү нэмэгдүүлж, хэрэглэгчидтэй харилцаа үүсгэж чаддаг байв. Харин сошиал медиа орчин
Facebook Messenger Chatbot-той болох 10 шалтгаан
Хэрэв танд хэдхэн өдрийн дотор л хэрэглэгчийн үйлчилгээг тань сайжруулж, зардлыг бууруулж, орлогыг тань нэмэгдүүлэх цахим туслахтай болох боломж байна гэвэл та итгэх үү? Яг ийм боломж олгох Facebook Messenger чатботтой эндээс танилц! Та Facebook Messenger чатботын талаар одоо л сонсож байгаа бол танай бизнест яг одоо хэрэгтэй зүйлсийн нэг энэ мөн гэдэгт итгэлтэй байж
Ямар пост хэрэглэгчийн news feed хэсэгт харагдах болон эс харагдах нь Facebook News Feed алгоритмаар зохицуулагддаг. Facebook-ийн News Feed хариуцсан захирал Adam Mosseri–н 2018 оны 1-р сард хийсэн /Facebook News Feed ХҮМҮҮС хоорондын харилцаанд илүү анхаардаг болж өөрчлөгдөнө/ мэдэгдэлд Facebook нь ямар нэг байгууллагын хүмүүстэй харилцах хэрэгсэл гэхээсээ илүү, хувь хүмүүс хоорондын утга учиртай харилцаа
TOP