Nathouse Creative

  • НҮҮР
  • МЭДЛЭГИЙН БУЛАН
    • СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ
    • МАРКЕТИНГИЙН ЧИГ ХАНДЛАГА
    • ХАРИЛЦААНЫ МАРКЕТИНГ-ЧАТБОТ
    • КОНТЕНТ МАРКЕТИНГ
    • FACEBOOK СУРТАЛЧИЛГАА
    • #SOCIALMEDIATHURSDAY FACEBOOK LIVE ЦУВРАЛ
    • МЭДЭЭ
    • ХЭРЭГТЭЙ
  • ҮЙЛЧИЛГЭЭ
  • МАРКЕТИНГИЙН СУРГАЛТ
    • СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ СУРГАЛТ 03/02
    • СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ СУРГАЛТ 03/16
    • СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГИЙН ГҮНЗГИЙРҮҮЛСЭН СУРГАЛТ
    • ДИЖИТАЛ МАРКЕТИНГ СУРГАЛТ
    • СОШИАЛ МЕДИА ПРАКТИК СУРГАЛТ
  • АЖЛЫН БАЙР
  • БИДНИЙ ТУХАЙ
  • ХОЛБОО БАРИХ
МАНАЙҮЙЛЧИЛГЭЭ
Baatarchuluun Chagnaadorj
11 13 2015 / Нийтэлсэн: БЛОГ, СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ

Твиттер: Шинэ ‘like’ товчыг өмнөх ‘favorite’ товчноос 6% илүү ашиглаж байна.

Хэрэв танд Твиттерийн оруулсан шинэ өөрчлөлт тийм ч их таалагдахгүй байгаа бол тэдний гарган танилцуулсан үр дүнтэй танилцаад бодол чинь өөрчлөгдөж магадгүй юм. Саяхан Твиттерээс гаргасан мэдээллээс харахад хэрэглэгчид нь шинэ зүрхэн хэлбэртэй “LIKE” товчыг нь өмнөх од хэлбэр бүхий “Fav” товчноос даруй 6% илүү дарж байна гэнэ.

Тэдний тайлбарлаж буйгаар ямар нэг мэдээлэл таалагдаж байгаа бол зүрх хэлбэртэй товчоор илэрхийлэх нь хэрэглэгчдэд нь илүү ойлгомжтой, хялбар байгаа бололтой. Тэгээд ч анх уг өөрчлөлтийг танилцуулахдаа шинэ хэрэглэгчдэд хандсан арга хэмжээ хэмээж байсан билээ.

“Зүрх бол юниверсал тэмдэглээ шүү дээ. Дээрээс нь илүү хүмүүст хүрч чаддаг.” гэж Твиттерийн бүтээгдэхүүн хариуцсан дэд захирал Kevin Weil тайлбарлажээ.

 

Хэдийгээр ийм бодит үр дүн гарч байгаа ч олон жил хэрэглэсэн хэрэглэгчдэд нь бас тийм ч их таалагдахгүй хэвээр байгаа нь мэдээж. Ямартай ч ЗҮРХ үр дүнгээ өгч эхэлжээ.

 

Сэдэв: Social media marketing

You must be logged in to post a comment.

МАНАЙ ҮЙЛЧИЛГЭЭ

Манай үйлчилгээ

#SocialMediaThursday Facebook Live

#SocialMediaThursday Facebook Live Видео цуврал

Холбоосууд

  • >СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ
  • >КОНТЕНТ МАРКЕТИНГ
  • >ХАРИЛЦААНЫ МАРКЕТИНГ-ЧАТБОТ
  • >МАРКЕТИНГИЙН ЧИГ ХАНДЛАГА
  • >МЭДЭЭ

Контент төлөвлөгөө загвар татах

Контент Загвар

Шинэ

  • Facebook сурталчилгаа: Custom болон Lookalike Audience үүсгэх аргачлал

    Facebook сурталчилгаа: Custom болон Lookalike Audience үүсгэх аргачлал

  • Facebook Stories

    Facebook Stories: Маркетерууд яагаад ашиглах ёстой, хэрхэн үр дүнтэй хялбар хийх вэ? (үнэгүй татаж авах загвар файлтай)

  • Сошиал медиа маркетинг шинэ мэдээ

    Сошиал медиа маркетеруудын заавал мэдэх ёстой Facebook-ийн өөрчлөлтүүд

  • Дижитал маркетингийн нэр томъёоны лавлах

    Дижитал маркетингийн нэр томъёоны лавлах

  • Facebook Messenger Chatbot

    Танай бизнест тус болох Facebook Messenger Chatbot-н 4 функц

  • Facebook хэрэглээ Монголд

    Facebook хэрэглээ Монголд 2019 – Инфографик

  • Сошиал медиа маркетингийн контент төлөвлөгөө

    Сошиал медиа маркетингийн контент төлөвлөгөөнд заавал тусгах ёстой 10 зүйл /үнэгүй татаж авах жишээтэй/

  • Facebook Messenger Chatbot хэрхэн хийх

    Facebook Messenger Chatbot хэрхэн хийх вэ?

  • Сошиал медиа маркетингийн контент төлөвлөгөө гаргах бяцхан жор (үнэгүй татаж авах жишээ, загвар файлын хамт)

  • сошиал медиа маркетингийн чиг хандлага

    2019 онд маркетерүүдийн зайлшгүй анхаарах сошиал медиа маркетингийн чиг хандлага

Хайлт

Маркетингийн сургалт

Маркетингийн сургалт

ХЭРЭГТЭЙ ХОЛБООС

  • >СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ
  • >КОНТЕНТ МАРКЕТИНГ
  • >ХАРИЛЦААНЫ МАРКЕТИНГ-ЧАТБОТ
  • >МАРКЕТИНГИЙН ЧИГ ХАНДЛАГА
  • >МЭДЭЭ

БИДНИЙ ТУХАЙ

  • >МАНАЙ ҮЙЛЧИЛГЭЭ
  • >МАРКЕТИНГИЙН СУРГАЛТ
  • >АЖЛЫН БАЙР
  • >SocialMediaThursday FACEBOOK LIVE

ХОЛБОО БАРИХ

Утас: 7606-0708
Email: info@nathouse.mn
Хаяг: #31 тоот, Arizona Center, 3-р хороо, Чингэлтэй дүүрэг, Улаанбаатар

Жиргээ

19 hours agohttps://t.co/BbfJZkc5q9
Follow @@nathouseMN
  • GET SOCIAL

© 2016 All rights reserved. Nathouse Creative LLC.

TOP
like-favorite-6-8902-nathouse-creative