CREATE ACCOUNT

Бидний тогтмол зохион байгуулдаг СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ сургалтанд бүртгүүлээрэй!

Таны борлуулалтаа өсгөх БОДИТ эхлэл

СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ: КОНТЕНТ ТӨЛӨВЛӨГӨӨ – 2

/ / БЛОГ, СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ
КОНТЕНТ ТӨЛӨВЛӨЛТ

Үргэлжлэл. Өмнөх хэсгийг эндээс уншина уу! СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ: КОНТЕНТ ТӨЛӨВЛӨГӨӨ -1. Өмнөх хэсэгт КОНТЕНТ ТӨЛӨВЛӨГӨӨ, түүний дотор контентын төрөл, түүний харьцаа, давтамж, зохистой хугацааны талаарх мэдээллийг багтаасан бол энэ удаад урт хугацааны КОНТЕНТ ТӨЛӨВЛӨЛТ төлөвлөгөө боловсруулахад юуг анхаарах, төлөвлөлтийг гүйцэтгэхэд туслаж болох хэрэгслүүдийн талаарх мэдээллийг нэгтгэн нийтлэж байна.

Ямар нэг үйл явдал, бүтээгдэхүүний танилцуулгад өмнөөс нь бэлтгэ!

  • Энэ жил ямар арга хэмжээнд оролцохоор төлөвлөсөн бэ?
  • Хэзээ, ямар шинэ бүтээгдэхүүн зах зээлд гаргах төлөвлөгөөтэй байгаа вэ?
  • Өнгөрсөн жил нийтлэсэн ямар контентын та дахин гаргах хэрэгтэй гэж бодож байна?

Энэ мэтээр ямар нэг үйл ажиллагаа, арга хэмжээ төлөвлөсөн бол сошиал медиа төлөвлөгөөнд мөн л тусгагдсан байх шаардлагатай. Ингэснээр эдгээр арга хэмжээнд зориулсан контентыг эртнээс бэлтгэн, шаардлагатай хүмүүсийг татан оролцуулахад хангалттай хугацаа гарч ирнэ.

Дараах үйл явдлуудад заавал урьдчилан төлөвлөхийг хичээгээрэй:

  • Шинэ бүтээгдэхүүн танилцуулах
  • Хурал, зөвлөгөөн
  • Жил бүрийн арга хэмжээ, уулзалт
  • Баяр ёслол
  • Олныг хамарсан томоохон үйл явдал
  • Байнга давтагддаг уламжлал болсон контентууд

Бусдын мэдээллийг ч төлөвлөгөөндөө оруулахаа мартав!

Төлөвлөлтийн бас нэгэн чухал хэсэг нь бусдын нийтлэсэн хэрэгтэй, онцгой мэдээллүүд юм. Тиймээс ийм төрлийн мэдээллийг төлөвлөгөөндөө багтаах хэрэгтэй.

Гэхдээ ийм төрлийн нийтлэл нь төлөвлөн бэлтгэх гэхээсээ тухайн цаг үед хийгдэх ажил байдаг. Мөн шинэ, содон мэдээлэл агуулсан шинэхэн нийтлэлийг л дагагчдадаа хуваалцах ёстой. Тиймээс төлөвлөгөө нь илүү тухайн цаг үед пост хийх зай үлдээх тухай асуудал гэдгийг анхаараарай.

Мөн дахин эргэж харахад хэрэг болох мэдээлэл гэх мэтээр сошиал медиад мэдээлэл маш хурдан хуучирдаг онцлогийг ашиглан хуучны мэдээллийг ч бусдад дахин хүргэж болно.

Сошиал медиа төлөвлөлтийг үр дүнтэй зохион байгуулах, хэрэгжүүлэхэд ашиглаж болох 7 хэрэгсэл

Төлөвлөгөө бэлэн болсон хэдий ч дараагийн алхам нь амжилттай хэрэгжүүлэх. Тиймээс хэд хэдэн хэрэг болохуйц онлайн хэрэгслүүдийг орууллаа.

  1. Buffer– Хэрэглэхэд энгийн хялбар, пост нийтлэх, төлөвлөхөд маш сайн хэрэгсэл.
  2. Google spreadsheets– Контент боловсруулах, зохион байгуулахад хэрэглэж болох хүчирхэг хэрэгсэл.
  3. Google calendar– Өдрийн, 7 хоногийн болон сарын төлөвлөгөөг оруулах боломжтой.
  4. Basecamp– Төслийн удирдлагын хэрэгсэл, сошиал медиад ашиглах боломжтой.
  5. Trello– Самбарт хийх ажлын жагсаалт оруулах, өөр, өөр хэсэгт шилжүүлэх боломжтой төлөвлөлтийн болон ажлын урсгалыг хянах боломжтой хэрэгсэл.
  6. Wunderlist– Хийх ажлын жагсаалт гаргах аппликейшн.
  7. Todoist– Хийх ажлын жагсаалт гаргах апплкейшн.

Сошиал медиа контентын төлөвлөгөө—Өдрийн, 7 хоногийн, Сарын, Жилийн төлөвлөгөө

Өдөр тутмын контентын төлөвлөгөө

1 өдрийн өмнөөс төлөвлө.

  • Маргааш ямар нэг үйл ажиллагаа, танилцуулга төлөвлөсөн үү?
  • Хэдэн контент хэрэгтэй вэ?
  • Мөн бусдын мэдээллийг хуваалцах уу?

Өмнөх өдөр нь бүх мэдээллээ төлөвлөөд оруулчихсан тохиолдолд тухайн өдөр цоо шинэ үйл явдлын талаарх мэдээлэл эсвэл тухайн өдөр шинээр нийтлэгдсэн бусад эх үүсвэрээс авсан мэдээллийг хуваалцах ажил л үлдэнэ гэсэн үг.

Хэрэв та өдөрт 6 жиргээ гаргадаг бол маргаашийн 6 жиргээгээ өнөөдөр бэлтгээд төлөвлөчих хэрэгтэй.

7 хоногийн төлөвлөгөө

7 хоногийн өмнөөс бэлтгэ.

  • Дараа 7 хоногт ямар үйл ажиллагаа төлөвлөж байна вэ?
  • Ямар нийтлэлүүд гаргах вэ?
  • Шинэ мэдээлэл олох шаардлагатай юу?
  • Ямар зураг бэлтгэх ёстой вэ?

7 хоногийн аль нэг өдрийг дараа 7 хоногийн контент төлөвлөх өдрөөр сонго.

Зарим нэг өмнө нийтэлсэн хуучин контентуудаа ч төлөвлөгөөндөө оруулж болно. Харин шинэ үйл явдал, цаг үеийн мэдээллүүд тухайн үедээ төлөвлөгөөнд нэмэгдээд явж болно.

 Сарын төлөвлөгөө

Сарын өмнөөс бэлтгэ.

  • Дараа сард ямар ажил төлөвлөж байгаа вэ?
  • Контентын хувьд ямар зорилго тавих вэ?
  • Ямар контентуудыг бид өмнө нь төлөвлөж ямар контентэнд зай үлдээх вэ?
  • Ямар шинэ зүйл туршиж хийхээр төлөвлөж байна

Сарын өмнөөс ямар хуучин мэдээллүүдээ дахин нийтлэхээ төлөвлөх боломжтой. Бусад контентын хувьд ерөнхий бодлогоо илүү төлөвлөх нь зүйтэй.

Контентын төрөл болон харьцааг нь гаргаж болно. Шинээр турших зүйл, арга барилыг мөн төлөвлөж болно. Төлөвлөсөн үйл ажиллагаа, баяр ёслол зэргийг мөн контентын төлөвлөгөөндөө тусгаж болно.

Сошиал медиа контентын жилийн төлөвлөгөө

Өмнөх жил нь заавал эхлэх хэрэгтэй.

  • Дараа жил ямар үйл ажиллагаа, танилцуулга төлөвлөж байгаа вэ?
  • Контентын ямар харьцааг ашиглах вэ?
  • Өдрийн давтамж хэд байх вэ?
  • Хамгийн чухал контент юу байх вэ?

Гол гол үйл явдлуудыг сошиал медиатай хэрхэн холбох талаарх төлөвлөлт, мөн контентын харьцаагаа мөн гаргаж ирэх хэрэгтэй. Жилээр нь төлөвлөсөн үед жилийн туршид хэзээ ч төлөвлөгөөгөө эргэн харж, засвар хийх боломжтой гэдгийг анхаараарай. Ирэх 12 сард, 6 сар тэр ч байтугай 3 сард юу болохыг урьдчилан харах хэцүү шүү дээ.

Одоо таны ээлж

Та сошиал медиа контент төлөвлөлтөө хэрхэн хийж байна?

Бид нар ч сошиал медиа төлөвлөлтөө 7 хоног, сараар нь хийхээр хичээж байна. Суралцах зүйл ч их байна. Таны хувьд бидэнтэй болон бусад уншигчидтай хуваалцах туршлага байгаа бол энэхүү нийтлэлийн Facebook, Twitter-н постуудын коммент хэсэгт оруулаарай.

Like our Facebook Page!

Хамтдаа жиргэе!

LinkedIn

ДЭЭШ