fbpx

7 хоног бүрийн шинэ мэдээ хүлээн авах бол...

#SOCIALMEDIATHURSDAY LIVE ВИДЕО ЦУВРАЛ

Натхауз Крейтив компанийн Facebook хуудсаар дамжуулан #SocialMediaThursday Facebook Live нэвтрүүлгийг 2018 оны 12 сараас эхлэн 7 хоног тутам тогтмол хийх болсон. Уг нэвтрүүлгийн гол зорилго нь Cошиал медиа маркетингийн талаарх шинэ мэдээ, мэдээлэл, тэргүүн туршлагыг түгээж байх.

#SocialMediaThursday Live #17

Сошиал медиа маркетингийн тэргүүн туршлагыг түгээж байх#SocialMediaThursday LIVE-ийн 17 дахь дугаараар бид Facebook Newsfeed алгоритмын шинэ өөрчлөлтийн талаар ярилцахаар бэлтгэлээ.

Facebook News Feed алгоритмдоо дахин өөрчлөлт оруулж байгаагаа зарлалаа. Энэ удаад мэдээллийн бодит байдалд анхаарах, асуудалтай контентын тархацыг хязгаарлах өөрчлөлт оруулах гэнэ.
Ерөнхийдөө Remove-Бодлого, стандартыг зөрчсөн контентыг устгах, Reduce-Баталгаагүй, хуурамч мэдээг бууруулах, Inform-Хэрэглэгчдийг илүү нэмэлт мэдээллээр хангах стратегийн хүрээнд хийгдэж буй энэхүү өөрчлөлт нь СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТЕРҮҮДИЙН өдөр тутмын ажлын үр дүнд тодорхой хэмжээнд нөлөө үзүүлнэ гэж үзээд нэгтгэн товч тайлбар бэлтгэн хүргэж байна.

Дэлгэрэнгүйг доорх холбоосоор үзнэ үү. http://nathouse.mn/social_media/8987

Хэрэв та Facebook сурталчилгаа буюу бидний хэлж заншсанаар Boost-ийг хэрхэн хийх талаар анхан шатны гарын авлага ЦАХИМ НОМ татаж авахыг хүсвэл http://nathouse.mn/facebook-ads-guide холбоосоор хандана уу.

Тоглуулах

#SocialMediaThursday Live #16

Сошиал медиа маркетингийн тэргүүн туршлагыг түгээж байх #SocialMediaThursday LIVE-ийн 16 дахь цувралаар бид хэрвээ Фэйсбүүк сурталчилгаа батлагдаагүй, хүн хүрэхгүй гацсан, сурталчилгааны дансаа хаалгасан тохиолдолд хэрхэн Facebook Ads Support-той хэрхэн холбогдох талаар ярилцахаар бэлдээд байна. Дэлгэрэнгүйг доорх холбоосоор үзнэ үү. http://nathouse.mn/social_media/8949

Хэрэв та Facebook сурталчилгаа буюу бидний хэлж заншсанаар Boost-ийг хэрхэн хийх талаар анхан шатны гарын авлага ЦАХИМ НОМ татаж авахыг хүсвэл http://nathouse.mn/facebook-ads-guide холбоосоор хандана уу.

Тоглуулах

#SocialMediaThursday Live #15

15 дахь цувралаар бид Facebook сурталчилгаа яагаад хүмүүст хүрэхгүй “гацдаг” вэ? сэдвээр ярилцаж байна.

Сүүлийн үед Facebook сурталчилгааны бодлогоо чангатган, сурталчилгааны алгоритм нь Монгол хэл дэмждэг болсонтой холбоотойгоор Facebook сурталчилгаа явахгүй байх, батлагдахгүй байх гэх мэт асуудал нэлээд гарах болсон.

Тиймээс бид үүнтэй холбогдох хамгийн түгээмэл шалтгаануудыг тайлбарлахыг зорилоо.

Дэлгэрэнгүйг дараах холбоосоор үзнэ үү. http://nathouse.mn/social_media/8914

Тоглуулах

#SocialMediaThursday Live #13

Энэ удаагийн дугаараар Facebook LIVE хийхэд анхаарах зүйлсийн талаар өөрсдийн туршлага дээрээ үндэслэн ярилцахаар бэлтгэлээ.

Бидний ярилцах дэд сэдвүүд:

  • Яагаад заавал LIVE хийх ёстой гэж?
  • Сэдвээ хэрхэн олох вэ?
  •  LIVE хийхийн өмнө юу бэлдэх вэ?
  •  Яаж LIVE-аа илүү олон хүнд хүргэх вэ?
  • LIVE хийж байхдаа юу анхаарах вэ?
Facebook LIVE
Тоглуулах

#SocialMediaThursday Live #12

Facebook СУРТАЛЧИЛГАА: Instant Experience - Canvas сурталчилгаа гэж юу вэ, сошиал маркетерүүд яагаад ашиглах хэрэгтэй вэ

Cошиал медиа маркетингийн талаарх мэдээ, мэдээлэл, тэргүүн туршлагыг түгээж байх #SocialMediaThursday Live #12 цувралаар Facebook Сурталчилгааны талаар тэр дундаа сүүлийн үед Facebook-с маш их анхаарал хандуулж буй Instant Experience - Canvas сурталчилгааны талаар, яагаад ашиглах хэрэгтэй, хэрэгцээ шаардлага, хэрхэн ашиглах хэрэглээний жишээ, оновчтой ашиглаж болох аргачлалын талаар ярилцахаар бэлтгэлээ.

Сэдвүүд:

  • Instant Experience гэж юу вэ? Өмнөх CANVAS-с ямар ялгаатай?
  • Хэрэгцээ, шаардлага нь юу байна? Маркетерүүдийн хувьд ямар асуудал шийдэх боломжтой вэ?
  • Давуу болоод сул талууд? 
  • Хэрхэн хийх талаарх заавар, зөвлөгөө.

#SocialMediaThursday Live #11

Facebook СУРТАЛЧИЛГАА: Custom Audiences гэж юу вэ, хэрхэн үр дүнтэй ашиглах вэ

Cошиал медиа маркетингийн талаарх мэдээ, мэдээлэл, тэргүүн туршлагыг түгээж байх #SocialMediaThursday Live #11 цувралаар Facebook Сурталчилгааны талаар тэр дундаа Custom Audiences-ын талаар хэрхэн ашиглах хэрэглээний жишээ, оновчтой ашиглаж болох аргачлалын талаар ярилцсан. Уг ярилцлагад BZP Digital&Inbound компанийн Batzorig Begzsuren захирал зочноор оролцлоо. Сонирхолтой бас хэрэгтэй ярилцлага болсон гэж итгэж байна.

Бидний ярилцах дэд сэдвүүд:

  • Remarketing, upselling, cross-selling – дахин маркетингийн зорилгоор ашиглах нь
  • Худалдан авалтын хоолой - Sales funnel-д суурьласан сурталчилгаа үүсгэх
  • Одоогийн хэрэглэгчийн сегментээ ашиглах боломж 
  • Хэрэглээний бусад жишээнүүд.

#SocialMediaThursday Live #10

Сошиал медиа маркетер бидэнд LIKE чухал уу? ЭСВЭЛ

Cошиал медиа маркетингийн талаарх мэдээ, мэдээлэл, тэргүүн туршлагыг түгээж байх #SocialMediaThursday Live #10 цувралаар Facebook Page Like-ын талаар бидний заавал мэдэж байх ёстой 5 зүйлийн талаар:

Бидний ярилцах дэд сэдвүүд:

☑️ Facebook page олон LIKE-тай байна гэдэг илүү үр дүнтэй байна гэсэн үг мөн үү?
☑️Ямар үед Page LIKE олон байгаад ч ашиггүй болдог вэ?
☑️ Facebook хуудас /page/-ын Like-ны тоо яагаад багасдаг вэ?
☑️ Like нэмэгдүүлэх зөв арга юу вэ?
☑️Facebook-ийн алгоритм LIKE-ийг хэр чухалчилж байна вэ? гэсэн сэдвийн хүрээнд ярилцлаа. Хүлээн авна уу.

#SocialMediaThursday Live #9

Stories, Stories бас дахин Stories!!! Cошиал медиа маркетингийн талаарх мэдээ, мэдээлэл, тэргүүн туршлагыг түгээж байх #SocialMediaThursday Live #9 цувралаар ойрын үед Facebook-д гарч байгаа өөрчлөлтүүд Stories-г тойрон идэвхтэй өрнөж байгаатай холбогдуулан:

Сошиал медиа маркетерууд сториг анхаарах ёстой болсон шалтгаан ба хэрхэн хялбархан хийх аргачлалын талаар ярилцлаа.

  • Facebook-ийн стори хэсэгтээ гаргаж байгаа өөрчлөлтүүд хаашаа чиглэж байна вэ?
  • Яагаад стори бидэнд чухал болж байгаа вэ?
  •  Хүмүүс сторид дуртай байгаа шалтгаан
  •  Сошиал медиа маркетеруудын заавал мэдэж байх ёстой стори бэлтгэлийн платформууд ба апп-ууд

Мөн ашиглахад бэлэн сторины загвар ҮНЭГҮЙ татах авахаар бид бэлтгэлээ. Холбоос: http://nathouse.mn/social_media/8406

#SocialMediaThursday Live #8

Cошиал медиа маркетингийн талаарх мэдээ, мэдээлэл, тэргүүн туршлагыг түгээж байх #SocialMediaThursday Live #8 цувралаар СОШИАЛ МАРКЕТЕРҮҮДЭД ХЭРЭГТЭЙ FACEBOOK маркетингийн ШИНЭ МЭДЭЭ, МЭДЭЭЛЛИЙН талаар ярилцлаа.

  • Яагаад Facebook группийн гишүүдийн тоо буурав? Админууд юу хийх ёстой вэ?
  • Watch Party гэж юу вэ?
  • Instagram алгоритмд өөрчлөлт орсон уу?
  • Бид яагаад Facebook Story хийх хэрэгтэй вэ?
  • Facebook Page Recommendation-яагаад өөрчлөгдсөн бэ?
  • Facebook Page-д гарсан маркетеруудын заавал анхаарч байх ёстой шинэ тохиргоо "Page Quality"-аас юу мэдэж болох вэ? гэх мэт олон сонирхолтой мэдээлэл...

#SocialMediaThursday Live #7

Cошиал медиа маркетингийн талаарх мэдээ, мэдээлэл, тэргүүн туршлагыг түгээж байх #SocialMediaThursday Live #7 цувралаар СОШИАЛ МАРКЕТЕРҮҮДЭД ХЭРЭГТЭЙ СОНИРХОЛТОЙ АППУУД, тэдгээрийн хэрэглээ болон хаанаас олох, хэрхэн хэрэглэх талаар сонгон ярилцсан болно.

#SocialMediaThursday Live #6

Cошиал медиа маркетингийн талаарх мэдээ, мэдээлэл, тэргүүн туршлагыг түгээж байх #SocialMediaThursday Live #6 цувралаар Facebook Messenger Chatbot-н бүтээлч хэрэглээний талаар бодит жишээнд тулгуурлан ярилцсан сонирхолтой цувралыг хүргэж байна.

#SocialMediaThursday Live #5

Cошиал медиа маркетингийн талаарх мэдээ, мэдээлэл, тэргүүн туршлагыг түгээж байх #SocialMediaThursday Live #5 цувралаар Facebook хэрэглээ 2019 инфографикийн талаар ярилцлаа. Монгол дахь Facebook хэрэглээ сүүлийн нэг жилд хэрхэн өөрчлөгдсөн бол???

#SocialMediaThursday Live #4

Cошиал медиа маркетингийн талаарх мэдээ, мэдээлэл, тэргүүн туршлагыг түгээж байх #SocialMediaThursday Live #4 цувралаар 2019 онд маркетерүүдийн зайлшгүй анхаарах сошиал медиа маркетингийн чиг хандлагын талаар ярилцсныг хүргэж байна.

#SocialMediaThursday Live #3

Cошиал медиа маркетингийн талаарх мэдээ, мэдээлэл, тэргүүн туршлагыг түгээж байх #SocialMediaThursday Live #3 дахь цувралаар ямар агуулгыг шингээж чадсан контент илүү амжилттай, халдварт өвчин мэт олон нийтийн дунд тархан, санаанд үлддэг талаар өгүүлэх "Contagious" болон "Made to stick" хоёр номыг үндэслэн ярилцсан болно.

Өмнөх цувралд сошиал медиа маркетингийн контент төлөвлөгөөний формат, ашиглах загварын талаар ярилцсан бол энэ удаад агуулгын талаар ярилцахаар бэлтгэлээ. Ирэх оны төлөвлөгөөн дээрээ ид ажиллаж буй энэ үед сонирхолтой бас хэрэгтэй байх болно гэж итгэж байна.

#SocialMediaThursday Live #2

Cошиал медиа маркетингийн талаарх мэдээ, мэдээлэл, тэргүүн туршлагыг түгээж байх #SocialMediaThursday Live #2 дахь цуврал "Сошиал медиа маркетингийн контент төлөвлөгөө"-ний талаар байлаа.

Энэ удаад бид өөрсдийн ашигладаг контент төлөвлөгөөний загвар дээр жишээ аван, түүнийг хэрхэн ашиглах, төлөвлөгөө гаргахад анхаарах зүйлсийн талаар ярилцав.

#SocialMediaThursday Live #1

Cошиал медиа маркетингийн талаарх мэдээ, мэдээлэл, тэргүүн туршлагыг түгээж байх #SocialMediaThursday Facebook Live #1 хамгийн эхний цуврал сошиал медиа маркетингийн шинэ, дэвшилтэт хэрэглээ болсон чатботын талаар ярилцсан.

Энэ удаад chatfuel.com ашиглан богино хугацаанд хамгийн энгийн чатботыг хэрхэн үүсгэх талаар заавар, мөн чатбот үүсгэхэд анхаарах зүйлсийн талаар таны өдөр тутмын ажил шууд хэрэглэж болох зөвлөгөө мэдээллийг эндээс авна уу.

Сошиалд түгээх!

Сошиал медиа маркетингийн контент төлөвлөгөө

2019 оны календарийг долоо хоног бүрээр нь зааглаж, гариг тус бүрийг тэмдэглэн, бүх нийтээр амрах болон онцлох өдрүүдийг багтаасан загвар файл татаж авахаар
TOP