fbpx

Facebook хэрэглээ Монголд 2021 – Инфографик

Сүүлийн жилүүдэд Монгол дахь сошиал медиа хэрэглэгчдийн тоо өсөхөөс гадна идэвхтэй хэрэглээ ч мөн өсч байна. Ялангуяа бүхий л насны хэрэглэгчдийн төлбөртэй сурталчилгаанд үзүүлж буй идэвхтэй хариу үйлдэл эрс нэмэгджээ.

Монгол Улсын нийт хүн амын 68% буюу 2’200’000 хүн Facebook идэвхтэй ашиглаж, тэдний 99% нь гар утаснаасаа ханддаг юм байна. Түүнчлэн 250’000 хүн Facebook бизнес хуудас удирддаг.

18-34 насны залуучууд сошиал медиад хамгийн идэвхтэй байдаг ч сүүлийн 2 жилийн судалгааг харвал 45-аас дээш насны Facebook хэрэглэгчдийн тоо тогтвортой өсч байна. Хүмүүс сошиал медиаг чөлөөт цагаараа сонирхолтой мэдээ мэдээлэл авах, хүмүүстэй холбоотой байх мөн өөрийгөө олон нийтэд танилцуулах суваг хэмээн харж байна.

Facebook хэрэглээний идэвхийн хувьд ч сүүлийн жилүүдэд онцгой эерэг өөрчлөлт орж байна. Ялангуяа төлбөртэй сурталчилгааны идэвхтэй хариу үйлдэл, хэрэглэгчдийн коммент бичих тоо сүүлийн 2 жилд эрчимтэй өсөлттэй байгааг тэмдэглэх нь зүйтэй. Эмэгтэйчүүдийн хувьд эрэгтэйчүүдээс илүү идэвхтэй хэрэглээтэй нь хэвэээр боловч сүүлийн 2 жилд эрэгтэйчүүдийн идэвх өмнөх жилүүдтэй харьцуулахад илүү болжээ.

Facebook хэрэглээ Монголд 2020

Жил ирэх тусам сошиал медиа платформын хэрэглээ нь маркетеруудын хувьд анзаарахгүй өнгөрч болохгүй суваг болсоор л байна. Тэр дундаа Facebook хэрэглээ сүүлийн 5 жилийн хугацаанд маш эрчимтэй нэмэгдэж, Монгол дахь хамгийн олон хэрэглэгчтэй сошиал медиа платформ болжээ. Монгол улсаас сошиалд идэвхитэй хэрэглэгчид 2.200.000 ба 95,4% нь гар утаснаас ханддаг идэвхитэй хэрэглэгч байна. Үүнээс 205.600 орчим төлбөртэй зар сурталчилгаа явуулдаг идэвхитэй FB page хуудас байна. Энэ үзүүлэлтээс харахад хэрэглэгчид, болон бизнесийнхэний хувьд Facebook-ийн хэрэглээ маш өндөр байгааг харах боломжтой юм.

Сүүлийн 5 н жилийн Facebook хэрэглэгчдийн хүйсийн харьцаа эр 48%, эм 52% харьцаа нь тэнцвэртэй байна. Сошиал идэвхитэй хэрэглэгчид 18-34 насны залуучууд. Facebook хүмүүс хэрэглэхдээ сонирхолтой мэдээлэл авах, танилын холбоогоо нэмэгдүүлэх, богино хугацаанд хэрэгцээт зүйлсийг харах, унших, үзэх байдлаар ашигладаг.

Хэрэглэгчдийн сүүлийн 4 жилийн мэдээллийг үзэхэд эмэгтэйчүүдийн хувьд эрчүүдээс 2 дахин илүү Facebook-ийн үйлдэл хийдэг байна. Жишээлбэл 1 сарын хугацаанд эрэгтэйчүүд 5 сэтгэгдэл бичдэг бол эмэгтэйчүүд 10 харин эрэгтэйчүүд 3 удаа нийтлэл хуваалцдаг бол эмэгтэйчүүд 6 гэх мэтчилэн байна.

2019 онд Facebook Page органик хүртээмжийг бууруулснаар төлбөртэй зар сурталчилгааг маш ихээр дэмжиж байсан тэрэнтэй холбогдон Facebook page зар сурталчилгааны дарж үзэх байдал өссөн байна. Мөн Facebook хаалттай ганцаарчилсан харилцааг дэмжиж буй тул маркетерүүдийн хувьд Facebook сурталчилгаа, контент хүргэхдээ өөрсдийн зорилтот бүлэгтээ сонирхол насны бүтцийн дагуу ялгаатай контентыг санал болгох зүйтэй юм.

Facebook хэрэглээ Монголд 2020 Инфографик мэдээллийг бэлтгэн хүргэж байна. Эх сурвалж: Facebook.com, Hootsuite.

Facebook хэрэглээ Монголд 2019

2018 онд Facebook хэрэглэгчдийнхээ коммент бичих байдлыг илүү ихээр дэмжиж байсан бөгөөд мобайл аппликейшны өөрчлөлт хүртэл үүнд зориулсан гаргасан.

Үүнтэй холбоотойгоор Facebook хэрэглэгчдийн сэтгэгдэл бичих тоо ч нэмэгдсэн байна. Хэрэглэгчдийн сонирхол хүйс, насны бүтцээс хамаарч эрс ялгаатай байгаа нь маркетерүүдийн хувьд Facebook сурталчилгаа явуулахдаа зорилтот хэрэглэгчээ нарийвчлан сонгож, оновчтой сурталчилгаа хүргэх боломжийг нэмэгдүүлж байна.

Facebook хэрэглээ Монголд

Танд хэрэгтэй холбоосууд:

  1. Facebook маркетинг: Хэрхэн үнэнч хэрэглэгчдийг бий болгож, бизнесээ өсгөх вэ? Маркетерүүд, бизнес эрхлэгчдэд зориулсан дэлгэрэнгүй гарын авлага
  2. ИНСТАГРАМ МАРКЕТИНГИЙН А-Я: МАРКЕТЕРҮҮДЭД ЗОРИУЛСАН ГАРЫН АВЛАГА
  3. ДИЖИТАЛ МАРКЕТИНГ: АШИГЛАХ ХЭРЭГСЛҮҮД
  4. YOUTUBE MARKETING: ХЭРХЭН YOUTUBE СУВГАА АМЖИЛТТАЙ ХӨГЖҮҮЛЖ, МАРКЕТИНГИЙН ЗОРИЛГООР ХЭРЭГЛЭХ ВЭ?
  5. Сошиал медиа маркетингийн контент төлөвлөгөө гаргах бяцхан жор

Facebook хэрэглээ Монголд 2018

Нас, хүйсийн бүтэц Манай улс дахь Facebook хэрэглэгчдийн тоо 2017 онд 1,7 сая байсан бол 2018 оны 2-р сарын байдлаар 2,1 саяд хүрчээ. Монгол Улсын Facebook хэрэглэдэг 18-с дээш насны нийт хүн амын 66% нь 18-34 насныхан байна.

Facebook хэрэглээ Монголд

Энэ үзүүлэлт 2017 онд 70% байсныг сануулах юун. Мөн 2018 оны 2-р сарын байдлаар нийт FB хэрэглэгчдийн 52% нь эмэгтэй, 48% нь эрэгтэйчүүд байна. Холбоотой:

Facebook Page үзүүлэлтүүд Монголд 2018

Та бүхэнд We are social байгууллагаас жил бүр гаргадаг Сошиал медиа, интернэт хэрэглээний статистик тайлангаас авсан мэдээлэлд үндэслэн гаргасан инфографикийг хүргэж байна. 2017 онд Монгол дах Facebook хэрэглэгчдийн тоо 25%-р өссөн бол Монгол Улсын нийт хүн амын өсөлт 1.9% байсан байна.

Facebook хэрэглээ Монголд

Харин гар утаснаас Facebook-т холбогддог хэрэглэгчдийн хувь 95%-д хүрчээ. Мөн энэхүү инфографикт Facebook Page Engagement Rate хэмээх үзүүлэлтийг багтаасан бөгөөд уг үзүүлэлт нь тухайн төрлийн постын нийт хүртээмж (Reach)-тэй харьцуулахад хэдэн хувь нь харилцаа (like, comment, share, click) үүсгэж байгааг илэрхийлдэг. Эх сурвалж: Facebook.com, We are social. Холбоотой:

Facebook хэрэглээ Монголд 2017

Facebook хэрэглээ Монголд

Нас, хүйсийн бүтэц Монгол Улсын FB идэвхтэй хэрэглэдэг 18-с дээш насны нийт хүн амын 70% нь 18-34 насныхан байна. Түүнчлэн нийт FB хэрэглэгчдийн 53% нь эмэгтэй, 47% нь эрэгтэйчүүд байгаа бөгөөд ахимаг насны эмэгтэйчүүд, тус насны эрчүүдтэй харьцуулахад Facebook илүү идэвхтэй хэрэглэдэг байна.

Танд хэрэгтэй дараагийн нийтлэлүүдийг уншиж сошиал медиа маркетингийн талаар хамгийн шинэ сонирхолтой хэрэгтэй цахим ном үнэгүй татаж авах бол та дараах холбоосуудаар зочлоорой.

  1. Facebook маркетинг: Хэрхэн үнэнч хэрэглэгчдийг бий болгож, бизнесээ өсгөх вэ? Маркетерүүд, бизнес эрхлэгчдэд зориулсан дэлгэрэнгүй гарын авлага
  2. ИНСТАГРАМ МАРКЕТИНГИЙН А-Я: МАРКЕТЕРҮҮДЭД ЗОРИУЛСАН ГАРЫН АВЛАГА
  3. ДИЖИТАЛ МАРКЕТИНГ: АШИГЛАХ ХЭРЭГСЛҮҮД
  4. YOUTUBE MARKETING: ХЭРХЭН YOUTUBE СУВГАА АМЖИЛТТАЙ ХӨГЖҮҮЛЖ, МАРКЕТИНГИЙН ЗОРИЛГООР ХЭРЭГЛЭХ ВЭ?
  5. Сошиал медиа маркетингийн контент төлөвлөгөө гаргах бяцхан жор
TOP