fbpx
пост тайлбар текст хэрхэн бичих вэ
Сошиал медиа пост тайлбар текст хэрхэн бичих вэ? нэг талаас хамгийн хялбар асуулт, нөгөө талаас өдөр тутам бидэнд тулгардаг асуудал шиг сонсогдож байгаа биз? Уламжлалт маркетингт ч хэрэглэгч, харилцагчидтай харилцах гол харилцааны хэрэгсэл нь реклам зар сурталчилгаа байсан. Зар сурталчилгааны тусламжтайгаар л бид борлуулалтаа илүү нэмэгдүүлж, хэрэглэгчидтэй харилцаа үүсгэж чаддаг байв. Харин сошиал медиа орчин
Ямар пост хэрэглэгчийн news feed хэсэгт харагдах болон эс харагдах нь Facebook News Feed алгоритмаар зохицуулагддаг. Facebook-ийн News Feed хариуцсан захирал Adam Mosseri–н 2018 оны 1-р сард хийсэн /Facebook News Feed ХҮМҮҮС хоорондын харилцаанд илүү анхаардаг болж өөрчлөгдөнө/ мэдэгдэлд Facebook нь ямар нэг байгууллагын хүмүүстэй харилцах хэрэгсэл гэхээсээ илүү, хувь хүмүүс хоорондын утга учиртай харилцаа
Сошиал маркетерүүдэд Фэйсбүүк сурталчилгаа батлагдахгүй байх, хүн хүрэхгүй гацах, тэр ч байтугай сурталчилгааны дансаа хаалгах гэх мэт асуудал тийм ч цөөн биш тохиолддог.  Энэ тохиолдолд Фэйсбүүкийн харилцагчийн үйлчилгээний хэсэгт хандаж асуудлаа шийдвэрлүүлэх шаардлагатай болдог бөгөөд ямар тохиолдолд ямар арга замаар холбогдох нь илүү хялбар бас үр дүнтэй талаар өөрийн туршлагаас хуваалцъя. Юуны өмнө танд Facebook сурталчилгаатай холбоотой асуудал
Facebook сурталчилгаа Active эхэлсэн төлөвтэй байгаа ч сурталчилгаа тань явахгүй байна уу? Сүүлийн үед Facebook сурталчилгааны бодлогоо чангатган, сурталчилгааны алгоритм нь Монгол хэл дэмждэг болсонтой холбоотойгоор Facebook сурталчилгаа явахгүй байх, батлагдахгүй байх гэх мэт асуудал нэлээд гарах болсон. Тиймээс бид энэхүү нийтлэлдээ үүнтэй холбогдох хамгийн түгээмэл шалтгаануудыг тайлбарлахыг зорилоо. Facebook сурталчилгаа яагаад хүмүүст хүрэхгүй байна вэ? Сурталчилгаа
Анх гарсан цагаасаа эхлэн Facebook LIVE видео жирийн видео контентоос илүү олон хүн хүрч байгаа нь ажиглагдсан. Илүү амьд мэдрэмж, мэдээллийг шуурхай халуун цэгээсээ нь хүлээн авах зэрэг LIVE-ын давуу тал олон. Мөн нэг удаагийн LIVE-ийг бид маш олон контент болгож хувиргах боломжтой. Тухайн өдөр LIVE видео хэлбэрээр цацна. Цацагдсаны дараа LIVE-аараа Watch Party хийж
1. Facebook хуудас /page/ олон LIKE-тай байх нь чухал уу? Зарим талаараа тийм. Зарим талаараа үгүй. Хуудасны LIKE-ын тоо болон нийтлэгдэж байгаа контентын хүртээмж буюу REACH хоёр шууд хамааралтай. Манайхтай хамтарч ажилладаг нэгэн байгууллагын жишээн дээр гэхэд хуудасны LIKE-ын тоо хоёр дахин нэмэгдэхэд хүртээмж буюу ORGANIC REACH ойролцоогоор 3 дахин нэмэгдэж байлаа. Органик хүртээмж нэмэгдэнэ гэдэг төлбөртэй сурталчилгаа
Энэ удаад бид Facebook төлбөртэй сурталчилгааны хамгийн үр дүнтэй аргуудын нэг Facebook сурталчилгааны Custom Audience үүсгэх аргачлал, хэрхэн ашиглах талаарх мэдээлэл бэлтгэн та бүхэнд хүргэж байна. 1.47 тэрбум хэрэглэгч өдөр тутам холбогдож байдаг Facebook нь дижитал маркетерүүдийн хувьд тун чухал сурталчилгааны суваг. Гэхдээ заримдаа хэт олон хэрэглэгчтэй, хэт том талбар учраас нарийвчласан тодорхой сурталчилгааны сегмент
Анх 2013 онд Snapchat стори хэлбэртэй контентыг эхлэлийг тавьсан ба энэхүү контентын шинэ төрлийн өсөлтийг дэлхий даяар хүлээж бас харж байлаа. Зарим мэргэжилтнүүд стори тийм ч амжилттай байж чадахгүй гэж үзэж байсан ч snapchat стори том тэсрэлт хийсэн. Snapchat стори контентоо нээлт хийснээс хэдхэн сарын дараа Facebook-ийн захирал Зукерберг 3 тэрбум доллараар тус апп-ыг худалдан
Сошиал медиа маркетингийн контент төлөвлөгөө
Шинэ оны эхний ажлын өдрүүд сошиал медиа маркетерүүддээ сошиал медиа маркетингийн контент төлөвлөгөө-ндөө заавал тусгах 10 зүйлийн талаар мэдээлэл бэлтгэн хүргэж байна. Мөн сошиал медиа маркетингийн төлөвлөгөөг гаргаж байгаа маркетерүүддаа бид өөрсдийн хэрэглэдэг “Сошиал медиа маркетингийн контент төлөвлөгөө” -ний загвар файлыг татаж авахаар оруулсан. Энэхүү загварт оруулсан 10 зүйлийг яагаад контент төлөвлөгөөнд багтаах ёстой талаар
Хэрэв та, танай байгууллага бизнесийн зорилгоор Facebook Page ашигладаг бол хэрэглэгчид тань Facebook Messenger-р илүү их холбогддог болсныг анзаарсан нь лавтай. Хэрэглэгчдээс асуулт, тусламж хүссэн хүсэлтүүд мөн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаарх дэлгэрэнгүй мэдээлэл хүсэх нь, тэр ч байтугай захиалга өгөх, худалдан авалт хийх нь ч нэмэгдсэн байх тийм үү? Тэгвэл Facebook Messenger Chatbot чатбот хэрхэн хийх вэ?
Контент маркетингийн талаарх дараах хамгийн сүүлийн статистик мэдээлэл нь бусад маркетерүүд ямар платформ, арга текник ашиглан хэрэглэгчдийнхээ анхаарлыг татан, асуудлыг нь анзааруулан, шийдвэр гаргахад нь туслаж, борлуулалтаа нэмэгдүүлж буй талаарх тэргүүн туршлагыг судлахад тань тус болно гэдэгт итгэлтэй байна. Түүнчлэн таны, танай байгууллагын хувьд контент маркетингийн аль арга хэрэгслийг ашиглах нь үр дүнгээ өгөх талаар
Рестораны маркетингт фейсбүүк ашиглах
Facebook хэр олон хэрэглэгчидтэй, түүнд маркетингийн боломж цар хүрээ хэр их талаар олон зүйл нуршихгүйгээр энэхүү нийтлэлээ эхэлье. Таны ажилладаг салбар ресторан, зоогийн газар, хүлээн авалтын танхим гэх мэт үйлчилгээний салбарын бизнес бол таны анхаарал хандуулах ёстой Рестораны маркетингт фейсбүүкийг хэрхэн ашиглах талаарх 10 зөвлөгөөг бэлтгэн хүргэж байна. FACEBOOK хэмээх энэхүү олон нийтийн цахим хуудсанд тогтмол
TOP