fbpx
Facebook маркетингийн төлөвлөгөө – Сайн төлөвлөгөө бол ажлын гүйцэтгэлийн 50 хувь. 2024 оны сошиал медиа маркетингийн төлөвлөгөөний загвараа шинэчлэн гаргаж, маркетерүүддаа хүргэж байна. Facebook маркетингийн төлөвлөгөө загвар файлыг татаж авахаар шинэчлэн оруулж, тус маркетингийн ажлын төлөвлөгөөний загварыг маркетингийн үйлчилгээндээ практикд хэрхэн хэрэглэж байгаа талаар бэлтгэлээ. Facebook маркетингийн төлөвлөгөө: Эхний алхам “Зорилго” – Урт хугацааны зорилгодоо хүрэхэд
Facebook Page шинэ хувилбар
Мета 2 жил орчимын өмнө тодруулбал 2021 оны 1 сард зарласан Facebook хуудасны шинэ хувилбараа нийтэд хүргэх ажлаа дуусгахаар төлөвлөж байгаа гэдгээ мэдэгдлээ. 2022 оны 10-р сараас Мета-гийн зүгээс жижиг, дунд бизнесийн байгууллагуудыг бүгдийг нь Page-н шинэ хувилбарт шилжүүлж дуусгахаа зарласан. Тэгэхээр та жижиг, дунд бизнесийн байгууллагын Facebook хуудас удирддаг бол танай Page автоматаар шинэ
Facebook сурталчилгаа хүргэх хэрэглэгчдээ хэрхэн бэлтгэж, Facebook сурталчилгааны үр дүнгээ дээшлүүлэн борлуулалтаа өсгөх вэ? Энэ удаад бид шууд борлуулалтад чиглүүлэх биш харин худалдан авалтын замналын хамгийн эхний үе шат буюу боломжит хэрэглэгчдэд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний мэдээллээ хүргэх, танилцуулах, борлуулалтын үе шат руу чиглүүлэх сурталчилгааны 3 аргачлалыг танилцуулж байна. Эдгээр сурталчилгааны аргачлал нь илүү их мэдээллийг хэрэглэгчдэд
Дижитал маркетинг гэдэг зүйл байнгын хурдтай өөрчлөгдөж байдаг салбар. Туршлагатай маркетер ч бай, шинээр эхэлж байгаа ч гэсэн яг одоо суралцах боломжтой дижитал маркетингийн сургалт гэдэг хэрэгтэй зүйл шүү. Гэхдээ бүр 54 сургалт бас ҮНЭГҮЙ. Контент маркетинг 1. Internet Marketing for Smart People – Copyblogger 2. Viral Marketing and How to Craft Contagious Content – Coursera 3. The
Facebook, Instagram сурталчилгаа батлагдахгүй байх тохиолдол гардаг уу? Мэдээж гардаг л байх. Шалтгаан нь магадгүй таны сонгосон үгийн сонголт байх магадлалтай.. Бид энэ удаад Facebook, Insta сурталчилгаа хийхдээ зайлсхийх ёстой 17 төрлийн үг хэллэгүүдийн талаарх мэдээллийг бэлтгэн хүргэж байна. Facebook сурталчилгаанд “хориотой үг” ашигласан тохиолдолд ямар асуудал гардаг вэ? Facebook, Instagram сурталчилгааг нийтлэх товч дээр
Facebook, Instagram пост бэлтгэх ажил таны өдөр тутмын ажил үүрэгт багтдаг уу? Танай байгууллагын Facebook, Instagram постууд хэт хэвийн уйтгартай, эсвэл өөрийн өнгө төрх, загвар төрхөө нэг л олохгүй байна уу? Зурагт постууд лого байхгүй, текстийн хэмжээ, байршил, өнгө загвар хэт олон төрлийн эрээвэр, хураавар цуглуулга шиг болчихоод байна уу? Эдгээрээс гадна хэрэв та Facebook,
Маркетерүүдийн мэдэх ёстой топ өөрчлөлтүүд: Facebook, Instagram болон бусад - 2022
Шинэчлэл, өөрчлөлт гэдэг нэг талаас танд, танай байгууллагын маркетингт авч ирэх шинэ боломж. Тийм ч учраас 2022 онд Facebook, Instagram болон бусад сошиал медиа платформуудын хийсэн гол шинэчлэл, өөрчлөлтийн талаар мэдээлэл хүргэхээр бэлтгэлээ.
Ямар ч Facebook хэрэглэгч аливаа бизнесийн байгууллагын Facebook хуудсанд тодорхой мэдээлэл авахаар аль нэг постод нь коммент үлдээсэн л байдаг. Тэд өөрсдөө ч мэдэлгүй боломжит ирээдүйн худалдан авагчид буюу шинэ сэжим болдог. Харин нөгөө талаас тухайн бизнесийн байгууллага коммент бүрт алдалгүй хариу өгч хэрэглэгчдийг амжилттай цааш чиглүүлж байгаа эсэхээс шалтгаалж, үр дүнтэй борлуулалт явагдах эсэх
Facebook Ads сурталчилгаа алдаа
Facebook дээрх төлбөртэй сурталчилгаа, бүүстийн чинь үр дүн нэг л хангалтгүй санагдаад байна уу? Борлуулалтаа өсгөж, сурталчилгааны үр дүнгээ хэрхэн дээшлүүлэх талаар бодож үзсэн үү? Энэ удаад бид Facebook сурталчилгаа хийхдээ хүмүүсийн нийтлэг гаргадаг 9 алдаа, залруулах аргын хамт хүргэхээр бэлтгэлээ. 1: Facebook сурталчилгааны бүтцийн талаарх мэдлэг дутмаг, үр ашигтай ашиглаж чаддаггүй. Facebook Ads Manager-с
Байгууллагуудын хувьд Инстаграм inbox-д нь уншигдаагүй, хариу өгөөгүй мессежүүд дүүрэн байх үе бий. Тэдгээрийн 90% нь бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар лавлаж асуусан мөн тусламж хүссэн зурвасууд байдаг. Статистикаас харахад гол хэрэглээний мэссэж платформууд ашиглан өдөр бүр дунджаар 400 сая гаруй мессеж хэрэглэгчдээс нь бизнесийн байгууллагуудад очдог гэсэн тоо гарчээ. Энэ тоо ч цаашид өссөөр. Харин хэн
Сошиал маркетинг, дижитал маркетинг, график дизайны хэрэгцээ тун өндөр болсон өнөө цаг үед аливаа байгууллагын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний борлуулалт үүнтэй шууд хамааралтай байдаг. Гэвч хэн энэ ажлыг хариуцаж хийх вэ? гэдэг асуултад байгууллага бүр эсвэл захирал, маркетер бүр хариулах гэж оролддог байх. Үүнд: Мэргэжлийн сошиал медиа маркетер болон Дизайнер. Эсвэл тэдний хэн нэгэн нь ганцаараа. Сошиал
TOP