fbpx
Интернэт орчинд хувь хүний мэдээлэл, нууцлалын асуудал тун чухал бөгөөд эмзэг сэдэв гэдэгтэй санал нийлэхгүй хэн нэгнийг олоход хэцүү байх. Яг энэ асуудал л iOS 14.5 хувилбарт хувийн мэдээллээ бусадтай хуваалцах сонголтыг хэрэглэгчдэд өгөх алдарт шинэчлэл багтах үндэс болсон гэхэд буруудахгүй болов уу. Apple компани энэхүү шинэчлэлийг бүхий л сувгаар өргөн хүрээтэй сурталчилан түгээсэн шалтгаан
Зарим алдааг буцааж засахад маш хэцүү. Хэвлэлийн газар алдаатай номыг хэдэн мянган хувь хэвлэж, ачааны машины жолооч аварга том ачааг буруу газарт хүргэж, катерингийн тогооч хэдэн зуун дессертэд элсэн чихэрний оронд давс хийчихвэл яах вэ? Эдгээр алдааг засахад зарцуулах цаг хугацаа, хүчин чармайлтыг төсөөлбөл хэн ч байсан шантрах л болно.  Гэхдээ Facebook мессенжер чатбот ашиглаж
Бусад сошиал медиа сувгуудын адилаар ямар постууд тухайн хэрэглэгчдэд харагдахыг Инстаграмын алгоритм зохицуулдаг. Таны Инстаграм feed-д харагдаж буй постууд ердийн цаг хугацааны дарааллаар биш харин тодорхой алгоритмын дагуу эрэмблэгдэн байршдаг бөгөөд алгоритмыг ойлгож, түүнд өртөхүйц контентууд бид бэлдэж чадвал постын хүртээмж эрс сайжирна гэсэн үг. Инстаграмын feed хэсгийг удирддаг алгоритм үндсэн 6 хүчин зүйлийг голлон
Сүүлийн 5 жилийн хугацаанд Монгол улсын хүн амын тоо 9%-аар өссөн бол интернет хэрэглэгчдийн тоо 70%-аар өссөн үзүүлэлттэй байна. Өөрөөр хэлбэл хүн амын өсөлттэй харьцуулахад интернет хэрэглэгчдийн тооны өсөлт 7 дахин өндөр байна. Харин сошиал медиа хэрэглээгээр нь харвал сүүлийн 5 жилийн турш Facebook хамгийн олон хэрэглэгчидтэй сошиал медиа хэвээр байсаар байна. Монголын 2,2 сая
Таны хувьд ямар байдгийг мэдэхгүй ч шинэ эм, эмчилгээ эмч бичиж өгөх, эрүүл мэндийн ямар нэг асуудал гарах бүрт миний хувьд интернэт хайлт хийдэг. Илүү дэлгэрэнгүй мэдээлэл, хүмүүсийн сэтгэгдэлийг мэдэж авах гэж. АНУ-д хийгдсэн судалгааны үр дүнг харахад бусад хүмүүс ч ийм байдлаар мэдээлэл авдаг юм байна. 18-24 насныханы 90% нь сошиал медиа орчин дахь
Facebook төлбөртэй сурталчилгаа хийх үед таны сонгосон бүх хүнд хүрэхгүй байгааг анзаарч байсан уу? Таны сурталчилгааг хэнд хүргэх, хэнд хүргэхгүйгээ Facebook хэрхэн шийддэг юм бол? Яг үнэндээ таны сонгосон зорилтот сегмент бол хамгийн эхний шат. Facebook сурталчилгаа хүргэх оновчлол (Optimization for Ad Delivery) хэмээх алгоритм эцсийн шийдвэрийг гаргадаг. Энэ удаад дараах сэдвээр ярилцахаар бэлтгэлээ: Зорилтот
Дэлхийн олон улс орнуудад их, дээд сургуульд элсэгчдийн тоо буурсаар байгаа нь боловсролын салбар дахь менежерүүдийн санаа зовних гол асуудал болоод байна. Энэ нөхцөлд шинэ элсэгчдэд сургалтын хөтөлбөрөө танилцуулах,  тэдэнтэй харилцаа тогтоох, шууд холбогдон элсэлт авч, бүртгэл хийх сошиал медиа маркетингийн оновчтой стратеги боловсруулах нь зүйтэй.
Монголчуудын интернэт, дижитал хэрэглээнд гарч буй өөрчлөлт, хамгийн сүүлийн үеийн мэдээлэл, ойлголт, чиг хандлагын талаарх мэдээллийг Datareportal-с жил бүр гаргадаг DIGITAL 2024: MONGOLIA тайланд тусгажээ. Монгол Улсын дижитал хэрэглээ 2024 2024 оны эхний байдлаар Монгол Улс дахь дижитал хэрэглээний ерөнхий үзүүлэлтүүд: Монгол Улсын хүн ам 2024 2024 оны 1-р сарын байдлаар нийт хүн амын тоо
Та бизнесийн зорилгоор FACEBOOK ХУУДАС ХӨТЛӨХ шаардлага гардаг уу? Өөрийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний мэдээллийг зах зээлд хүргэх маркетингийн сувгуудын нэг тань Фейсбүүк мөн үү? FACEBOOK ХУУДАС ХӨТЛӨХ үед танд ч мөн дараах асуултууд тулгарч байсан гэдэгт эргэлзэхгүй байна. Түүнчлэн бидний бэлтгэсэн Facebook маркетингийн гарын авлагыг заавал уншиж үзээрэй.  Фейсбүүк хуудасны нэр солих боломжтой юу? Хуудасныхаа url буюу username-ийг
Сошиал маркетерууд бидний ажил хэвийн явагдаж байгаа мэт харагдаж байгаа ч борлуулалтад үзүүлэх нөлөө багасах, өмнөх үр дүнгүүддээ хүрэхгүй байх зэрэг сөрөг үр дагаврууд ажиглагдах үе тохиолдох нь бий. Бидний үйл ажиллагаанаас шууд шалтгаалахгүй нөлөөтэйгөөр буюу сошиал платформуудын өөрчлөлтийн нөлөөгөөр Фэйсбүүк хуудас хөтлөх ажлын үр дүн буурах нь бий ч ихэнх тохиолдолд маркетер бидний ажиллагаатай
Podcast for Marketers маркетерүүдэд зориулсан подкаст
Эдгээр маркетингийн подкастууд шинэ мэдээлэл авах, мэдлэгээ батжуулах, шалгарсан шилдэг аргуудад суралцахад тань сошиал медиа маркетер танд тус болно гэж найдаж байна.
Би энэхүү “Худалдан авагчийн персона: Маркетингт хэрхэн үр дүнтэй ашиглах вэ?” хэмээх нийтлэлийг бизнес эрхлэгч ноён Аагий, эмнэлгийн захирал хадагтай Доогий,  барилгын компанийн менежер хадагтай Ганаа, хүнсний дистрибьютор байгууллагын менежер хадагтай Өөгий, хөрөнгө зуучлалын компанийн менежер ноён Оогий нарт зориулж бичиж байна… Бас танд. Дээр дурдсан хадагтай, ноёд бол бүгд манай байгууллагын үнэ цэнтэй харилцагчид.
TOP