fbpx
Facebook юу мэддэг
Бидний талаар Facebook юу мэддэг вэ? Маркетерүүдийн хувьд Facebook сурталчилгааны маш оновчтой хэрэгсэл болж чаддаг. Сурталчилгаа явуулж буй хүмүүст илүү нарийвчласан сонголт гаргаж өгөхийн тулд Facebook бидний өдөр тутам хийж байгаа постууд болон бусад зүйлсээс бидний талаар асар их мэдээллийг цуглуулж байдаг нь нууц биш. Бидний ямар утас хэрэглэдэгээс эхлээд хаана амьдардаг, бидний ойр дотны хүмүүс
Сошиал медиа маркетинг органик хүртээмж
Сүүлийн жилүүдэд байнга уруудаж байгаа Сошиал медиа маркетинг органик хүртээмж буюу Organic Reach цаашид ч үргэлжлэн буурах бололтой. Гэхдээ энэ нь та өөрийн сошиал сувгуудын органик хүртээмжийг өсгөх боломжгүй гэсэн үг биш. Сошиал медиа маркетинг: Reach буюу хүртээмж өсөх нь таны бэлтгэсэн пост, контент илүү олон хүнд хүрч энэ хэрээрээ шинэ, шинэ хэрэглэгчдэд мэдээлэл хүргэх
онлайн хичээл сургалт
Өмнө нь ямар нэг зүйл шинээр сурах хэрэгтэй бол төлбөр төлж, сургууль, сургалтын төвд суралцах болдог байсан бол одоо тийм шаардлага үгүй болж. Интернэтийн энэ эринд маш олон апп, вэб сайтууд, байгууллагууд мэдлэг олгох төрөл бүрийн онлайн хичээл, сургалтыг ихэвчлэн үнэгүйгээр дэлхийн хаанаас ч хамрагдаж болохуйцаар санал болгодог болсон. Дор жагсаасан вэб хуудас, аппликейшнууд танд програм бичих, хоол хийхээс эхлээд
Ихэнх маркетеруудын хувьд ДИЖИТАЛ МАРКЕТИНГ, түүний дотор СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ ач холбогдол, үр дүнгийн хувьд зайлшгүй ашиглах маркетингийн суваг болоод байгаа билээ. Гэхдээ бидний хувьд сошиал медиад гаргаж болохгүй алдааг гаргасаар ирсэн, одоо ч гаргасаар байна. Зөвхөн биднээр тогтохгүй томоохон брэндүүд ч Facebook, Twitter-т байж болшгүй алдаа гаргасан тухай мэдээлэл байнга гарч байдаг. Тийм ч учраас СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ-т АНХААРАХ байнга
Сошиал медиа менежер
Хэдхээн жилийн өмнө л “СОШИАЛ МЕДИА МЕНЕЖЕР” гэдэг ажлын байр огт байдаггүй байсан. Харин өнөөдөр байгууллага бүрт сошиал медиа хариуцсан мэргэжилтэн шаардлагатай болжээ. Ядаж л тусдаа орон тоо гаргадаггүй юм гэхэд ажил үүргийн хувьд хэн нэгэнд заавал хариуцуулах шаардлага гарч байна. Жижиг байгууллагын хувьд маркетинг, ПР хариуцсан ажилтнууд, харин томоохон байгууллагын хувьд бие даасан баг байх
Facebook сурталчилгааны нэгэн шинэхэн төрөл болох Facebook Canvas сурталчилгаа саяхан нэрээ өөрчлөн Instant Experience гэгдэх болсон. Гар утасны дэлгэц дүүрэн формат бүхий загвартай энэхүү сурталчилгааны төрөл нь 2016 онд анх танилцуулагдсан бөгөөд сошиал медиа аппликейшнуудын хэрэглээ, гар утаснаас вэб хуудас нээгдэх хугацаа зэрэг асуудлыг шийдэх цоо шинэ шийдэл болон гарсан. Хэрэглэгчид гар утас ашиглах хугацааныхаа 90%
Facebook сурталчилгааны үр дүн
Та сошиал медиа ялангуяа Facebook-г маркетингийн зорилгоор ашигладаг уу? Facebook сурталчилгаанд төсөв гарган, зорилтот хэрэглэгчдэдээ мэдээлэл хүргэж байна уу? Хэрэв тийм бол шинэ, шинэ аргачлалууд ашиглан Facebook сурталчилгааны үр дүн дээшлүүлэх боломжууд маш их байдаг. Энэ удаад Facebook сурталчилгааны үр дүн өсгөх 3 аргачлалыг танилцуулж байна. Уншигч та ч өөрийн үйл ажиллагаандаа тусган, туршаад туршлагаасаа бидэнтэй болон манай хэрэглэгчидтэй
Контент маркетинг ба Google хайлт
Google интернэтийн хамгийн алдартай компаниудын нэг. Интернэт хайлтын зах зээлд мэдээж хамгийн том тоглогч. Ихэнх вэб хуудасны хувьд Google-н хайлт-ын үр дүнд дээгүүр байрлах нь цаашдын амжилтынх нь гол түлхүүр болж өгөх нь бий. Тийм ч учраас Google бизнесийн бүхий л салбарт чухал нөлөө үзүүлдэг. Энэ амжилтанд Контент маркетинг ба Google хайлт хоорондын хамаарал онцгой нөлөөтэй. Google-н
Сошиал медиа сурталчилгаа
Зөвхөн Монголд ч биш дэлхий даяар сошиал медиа сурталчилгаанд маш их хэмжээний маркетингийн төсөв зарцуулан, анхаарал хандуулж байна. Томоохон үндэстэн дамнасан корпорациудаас эхлээд жижиг үйлчилгээний газар ч Сошиал медиа сурталчилгаа-г ашиглан, маркетингийн идэвхжүүлэлт, брэндийн танигдсан байдлаа нэмэгдүүлэхээр ажиллаж байгааг бид харж болно. Үнэхээр ч сошиал медиа сурталчилгаа нь өндөр үр дүнтэй бөгөөд заавал ашиглах ёстой сувгуудийн нэг
Монгол интернэт хэрэглээ
“We Are Social” компаниас гаргасан “2016 Digital Yearbook” репорт нь дэлхийн 232 түүний дотор Монгол Улсын интернэт, Facebook, Twitter, Instagram зэрэг сошиал медиа, гар утасны хэрэглээний талаарх судалгаа, мэдээллийг багтаажээ. 2016 Digital Yearbook from We Are Social Singapore “We Are Social” компанийн энэхүү “Digital in 2016 тайлан нь дэлхийн үүний дотор Монгол улсын интернэт, сошиал медиа, гар
КОНТЕНТ ХЭРХЭН БЭЛТГЭХ ВЭ?
Сошиал медиа маркетинг ялангуяа Фейсбүүк маркетингийн хувьд маш чухал үзүүлэлтийн нэг нь ОРГАНИК ХҮРТЭЭМЖ юм. Танай Facebook хуудас органик хүртээмж өндөртэй байх нь таны нийтлэж буй мэдээлэл олон хүнд хүрч, илүү борлуулалт хийх боломж бий болно гэсэн үг. Ингээд Facebook хуудасны органик хүртээмжийг дээшлүүлэх 3 аргыг танилцуулж байна. 1. Facebook хуудас: Постыг зөв цагт нь… Оновчтой цагт
Facebook Organic Reach
Тиймээ бид бүгд мэдэж байгаа… [inlinetweet prefix=”null” tweeter=”null” suffix=”null”]Фейсбүүк хуудасны органик хүртээмж (Facebook Organic Reach) сүүлийн жилүүдэд эрс буурч буйг.[/inlinetweet] Энэ нь Сошиал медиа маркетинг ялангуяа Facebook-г маркетингийн зорилгоор ашигладаг хүн бүрийн хувьд тийм ч таатай асуудал биш. Та өөрийн Фейсбүүк хуудас-д хийсэн постынхоо зүүн доод буланд байрлах …. people reached хэмээх үзүүлэлтийг байнга анзаарч, уг
TOP