Ямар пост хэрэглэгчийн news feed хэсэгт харагдах болон эс харагдах нь Facebook News Feed алгоритмаар зохицуулагддаг. Facebook-ийн News Feed хариуцсан захирал Adam Mosseri–н 2018 оны 1-р сард хийсэн /Facebook News Feed ХҮМҮҮС хоорондын харилцаанд илүү анхаардаг болж өөрчлөгдөнө/ мэдэгдэлд Facebook нь ямар нэг байгууллагын хүмүүстэй харилцах хэрэгсэл гэхээсээ илүү, хувь хүмүүс хоорондын утга учиртай харилцаа
- Published in БЛОГ, СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ
No Comments
Facebook News Feed алгоритмдоо дахин өөрчлөлт оруулж байгаагаа зарлалаа. Энэ удаад мэдээллийн бодит байдалд анхаарах, асуудалтай контентын тархацыг хязгаарлах өөрчлөлт оруулах гэнэ. Ерөнхийдөө Remove-Бодлого, стандартыг зөрчсөн контентыг устгах, Reduce-Баталгаагүй, хуурамч мэдээг бууруулах, Inform-Хэрэглэгчдийг илүү нэмэлт мэдээллээр хангах стратегийн хүрээнд хийгдэж буй энэхүү өөрчлөлт нь СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТЕРҮҮДИЙН өдөр тутмын ажлын үр дүнд тодорхой хэмжээнд нөлөө
Сошиал маркетерүүдэд Фэйсбүүк сурталчилгаа батлагдахгүй байх, хүн хүрэхгүй гацах, тэр ч байтугай сурталчилгааны дансаа хаалгах гэх мэт асуудал тийм ч цөөн биш тохиолддог. Энэ тохиолдолд Фэйсбүүкийн харилцагчийн үйлчилгээний хэсэгт хандаж асуудлаа шийдвэрлүүлэх шаардлагатай болдог бөгөөд ямар тохиолдолд ямар арга замаар холбогдох нь илүү хялбар бас үр дүнтэй талаар өөрийн туршлагаас хуваалцъя. Юуны өмнө танд Facebook сурталчилгаатай холбоотой асуудал
- Published in БЛОГ, СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ
Facebook сурталчилгаа Active эхэлсэн төлөвтэй байгаа ч сурталчилгаа тань явахгүй байна уу? Сүүлийн үед Facebook сурталчилгааны бодлогоо чангатган, сурталчилгааны алгоритм нь Монгол хэл дэмждэг болсонтой холбоотойгоор Facebook сурталчилгаа явахгүй байх, батлагдахгүй байх гэх мэт асуудал нэлээд гарах болсон. Тиймээс бид энэхүү нийтлэлдээ үүнтэй холбогдох хамгийн түгээмэл шалтгаануудыг тайлбарлахыг зорилоо. Facebook сурталчилгаа яагаад хүмүүст хүрэхгүй байна вэ? Сурталчилгаа
- Published in БЛОГ, СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ
Анх гарсан цагаасаа эхлэн Facebook LIVE видео жирийн видео контентоос илүү олон хүн хүрч байгаа нь ажиглагдсан. Илүү амьд мэдрэмж, мэдээллийг шуурхай халуун цэгээсээ нь хүлээн авах зэрэг LIVE-ын давуу тал олон. Мөн нэг удаагийн LIVE-ийг бид маш олон контент болгож хувиргах боломжтой. Тухайн өдөр LIVE видео хэлбэрээр цацна. Цацагдсаны дараа LIVE-аараа Watch Party хийж
- Published in БЛОГ, КОНТЕНТ МАРКЕТИНГ, СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ
1. Facebook хуудас /page/ олон LIKE-тай байх нь чухал уу? Зарим талаараа тийм. Зарим талаараа үгүй. Хуудасны LIKE-ын тоо болон нийтлэгдэж байгаа контентын хүртээмж буюу REACH хоёр шууд хамааралтай. Манайхтай хамтарч ажилладаг нэгэн байгууллагын жишээн дээр гэхэд хуудасны LIKE-ын тоо хоёр дахин нэмэгдэхэд хүртээмж буюу ORGANIC REACH ойролцоогоор 3 дахин нэмэгдэж байлаа. Органик хүртээмж нэмэгдэнэ гэдэг төлбөртэй сурталчилгаа
- Published in БЛОГ, СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ
Энэ удаад бид Facebook төлбөртэй сурталчилгааны хамгийн үр дүнтэй аргуудын нэг Facebook сурталчилгааны Custom Audience үүсгэх аргачлал, хэрхэн ашиглах талаарх мэдээлэл бэлтгэн та бүхэнд хүргэж байна. 1.47 тэрбум хэрэглэгч өдөр тутам холбогдож байдаг Facebook нь дижитал маркетерүүдийн хувьд тун чухал сурталчилгааны суваг. Гэхдээ заримдаа хэт олон хэрэглэгчтэй, хэт том талбар учраас нарийвчласан тодорхой сурталчилгааны сегмент
- Published in БЛОГ, СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ
Анх 2013 онд Snapchat стори хэлбэртэй контентыг эхлэлийг тавьсан ба энэхүү контентын шинэ төрлийн өсөлтийг дэлхий даяар хүлээж бас харж байлаа. Зарим мэргэжилтнүүд стори тийм ч амжилттай байж чадахгүй гэж үзэж байсан ч snapchat стори том тэсрэлт хийсэн. Snapchat стори контентоо нээлт хийснээс хэдхэн сарын дараа Facebook-ийн захирал Зукерберг 3 тэрбум доллараар тус апп-ыг худалдан
- Published in БЛОГ, МАРКЕТИНГИЙН ЧИГ ХАНДЛАГА, СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ
2019 оны эхний сард сошиал медиа платформууд хэрхэн өөрчлөгдөв? Сошиал медиа маркетеруудын заавал мэдэх ёстой Facebook-ийн өөрчлөлтүүд, сошиал медиа маркетингийн шинэ мэдээ, мэдээлэл юу байна? Өнгөрсөн жил Facebook алгоритмаа өөрчилж байгаа талаар мэдээлэл хийсэн. Тухайн үед бизнесийн байгууллагын хуудаснаас түгээсэн контент эрс бага хүнд хүрдэг болох нь уу гэсэн хүлээлт байсан. Гэхдээ Facebook-ийн зүгээс үүнд “Үгүй” гэсэн хариулт өгсөн
- Published in БЛОГ, МАРКЕТИНГИЙН ЧИГ ХАНДЛАГА, МЭДЭЭ
Дижитал маркетингт түгээмэл хэрэглэгддэг нэр томъёог Монгол хэлээр тайлбарласан Дижитал маркетингийн нэр томъёоны лавлах-ыг танилцуулж байна. А AddThis – AddThis-н тусламжтайгаар бид вэб дээрх контентоо илүү олон хүнд хүргэх боломжтой. Учир нь Аddthis нь вэбийн мэдээ, нийтлэл бусад контентыг уншигч өөрийн сошиал медиад түгээх, мөн танай байгууллагын сошиал сувгууд /facebook, instagram, twitter/-ыг вэб дээрх нийтлэлийг
- Published in БЛОГ, Дижитал маркетинг, МАРКЕТИНГИЙН ЧИГ ХАНДЛАГА
Facebook Messenger Chatbot, маркетерүүд үүний талаар сүүлийн үед маш их ярьцгааж байна. Мэдээж сайнаар. 24 цагийн турш амрахгүй ажиллах энэхүү туслах нь гар утсаа ярихаасаа илүүтэй онлайнаар бараа, бүтээгдэхүүний судалгаа хийх, худалдан авалт, бизнесийн байгууллагуудтай холбогдох, дэлгэрэнгүй мэдээлэл авахад ашигладаг болсон хэрэглэгчидтэй харилцахад илүү хэрэгтэй. Facebook-с гаргасан судалгааны дүнгээс харахад хэрэглэгчдийн 56% нь мэссэжээр харилцахыг
- Published in БЛОГ, ХАРИЛЦААНЫ МАРКЕТИНГ-ЧАТБОТ
Шинэ оны эхний ажлын өдрүүд сошиал медиа маркетерүүддээ сошиал медиа маркетингийн контент төлөвлөгөө-ндөө заавал тусгах 10 зүйлийн талаар мэдээлэл бэлтгэн хүргэж байна. Мөн сошиал медиа маркетингийн төлөвлөгөөг гаргаж байгаа маркетерүүддаа бид өөрсдийн хэрэглэдэг “Сошиал медиа маркетингийн контент төлөвлөгөө” -ний загвар файлыг татаж авахаар оруулсан. Энэхүү загварт оруулсан 10 зүйлийг яагаад контент төлөвлөгөөнд багтаах ёстой талаар
- Published in БЛОГ, КОНТЕНТ МАРКЕТИНГ, СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ