Заал дүүрэн үйлчлүүлэгчид тэдний эерэг сэтгэгдлээр бялxсан шилдэг ресторан байхын тулд менежерүүд цаг үргэлж мэдээлэлтэй, шинэ зорилго бүхий маркетингийн арга хэрэгслүүдийг хэрэгжүүлдэг байх нь зүйтэй. Ихэнх тогооч нар өөрсдийн жороо хуваалцах дургүй байдаг. Харин бид энэхүү салбарт амтат маркетингийн стратеги боловсруулах нууц жороосоо тантай харамгүй хуваалцах болно. Хамгийн түрүүнд зорилтот үйлчлүүлэгчдийн дүр гаргах Хүмүүс зүгээр
- Published in БЛОГ
No Comments
Өмнө нь аялагч аялахаар шийдвэл заавал аяллын байгууллага, агентаар дамжиж, зуучлуулдаг байсан. Тухайн аяллын агент нь хамгийн туршлагатай мэргэжилтэн нь буюу мөрөөдлийн аяллыг тань хэрэгжүүлэхэд тус болох бүхий л мэдээлэл, нүх сүв, түлхүүрийг нь атгагч байлаа. Аяллын агент мөн хэрэглэгчдэд шийдвэр гаргахад нь гол нөлөөлөгч байсан. Тэд жуулчдад хаашаа, ямар чиглэлээр аялахыг нь чиглүүлэгч, гол
- Published in БЛОГ
Судалгаанаас үзэхэд хэрэглэгчдийн 69% нь түргэн шуурхай автомат хариулагч болох чатботоос мэдээлэл авахыг илүүд үздэг бол бизнесийн байгууллагуудын 80% нь чатботоор хэрэглэгчдийн санал хүсэлтийг хүлээн авч, тэдэнд бүтээгдэхүүн үйлчилгээний мэдээллээ хүргэдэг байна. Иймд чатбот хэрэглээ жил бүр 4 тэрбумаар өсөж, чатботын програмууд ч эрчимтэй хөгжсөөр байна. Энэхүү өсөн нэмэгдэж буй мэссэнжер чатботын хэрэгцээг бүрэн хэмжээнд
- Published in БЛОГ
Дэлхийн олон улс орнуудад их, дээд сургуульд элсэгчдийн тоо буурсаар байгаа нь боловсролын салбар дахь менежерүүдийн санаа зовних гол асуудал болоод байна. Энэ нөхцөлд шинэ элсэгчдэд сургалтын хөтөлбөрөө танилцуулах, тэдэнтэй харилцаа тогтоох, шууд холбогдон элсэлт авч, бүртгэл хийх сошиал медиа маркетингийн оновчтой стратеги боловсруулах нь зүйтэй.
- Published in БЛОГ, КОНТЕНТ МАРКЕТИНГ, СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ
Орон сууц, үл хөдлөх хөрөнгө нь хүн амьдралдаа цөөн удаа худалдан авах шийдвэр гаргадаг онцгой бүтээгдэхүүний нэг. Тиймээс энэ салбарын маркетингийн ажлыг гүйцэтгэхэд хэрэглэгчийн анхаарал татах нэг удаагийн компанит ажлаар хязгаарлахгүйгээр, өөрийн бизнесийн онцлогт тохирсон загварыг бий болгож, ажиллах нь илүү үр дүнтэй. Бусад салбарынхны адил үл хөдлөхийн салбарынхны хувьд уламжлалт маркетингийн арга хэрэгслийн ашиглалт
- Published in БЛОГ
Дэлхийн нийт хүн амын 48% хувь нь буюу 3.7 тэрбум хүн сошиал медиа идэвхтэй хэрэглэж байна. Эмнэлэг, эрүүл мэндийн байгууллагын хувьд сошиал медиа бол боломжит үйлчлүүлэгчидтэй харилцаа холбоо тогтоох, шинэ хэрэглэгчдийг олж авах, тухайн эмнэлэг, эрүүл мэндийн байгууллагад итгэх итгэлийг нэмэгдүүлэхэд чухал ач холбогдолтой юм. Судалгаанаас харахад эрүүл мэндийн үйлчилгээ авахынхаа өмнө нийт өвчтөнүүдийн 57%
Сошиал медиа маркетер та бидний танилцуулах маркетингийн автоматжуулалт, контент бэлтгэл, үр дүнгийн шинжилгээний аппликейшн, платформуудыг хэрэглэдэггүй бол ихээхэн боломжийг алдаж байна гэсэн үг. Бид энэ удаад мэргэжилтнүүдийн санал болгож буй платформ аппликейшнуудын талаар мэдээлэл хүргэж байна. Сошиал медиа маркетингийн хамгийн үр дүнтэй 3 платформ Facebook 2019 оны сошиал медиа шилдэг платформуудын жагсаалтыг Facebook тэргүүлж байна.
- Published in БЛОГ
Монголчуудын интернэт, дижитал хэрэглээнд гарч буй өөрчлөлт, хамгийн сүүлийн үеийн мэдээлэл, ойлголт, чиг хандлагын талаарх мэдээллийг Datareportal-с жил бүр гаргадаг DIGITAL 2024: MONGOLIA тайланд тусгажээ. Монгол Улсын дижитал хэрэглээ 2024 2024 оны эхний байдлаар Монгол Улс дахь дижитал хэрэглээний ерөнхий үзүүлэлтүүд: Монгол Улсын хүн ам 2024 2024 оны 1-р сарын байдлаар нийт хүн амын тоо
- Published in БЛОГ, СОШИАЛ МЕДИА МАРКЕТИНГ
2020 оны сошиал медиа маркетингийн төлөвлөгөө гаргаж буй маркетерууддаа зориулан ирэх онд зайлшгүй анхаарах ёстой сошиал медиа хандлага, өөрчлөлтүүдийн талаар мэргэжилтнүүдийн зөвлөгөө, мэдээллийг хүргэж байна. Нээлттэй биш ганцаарчилсан харилцаанд суурилсан оролцоо Facebook өмнө нь хүн бүр цугласан хотын төвийн талбай мэт орчин байсан бол зочны өрөөндөө найзтайгаа ярилцаж буй мэт нууцлаг, хувийн орон зай болгох
- Published in БЛОГ
2019 он дуусаж шинэ он эхлэх гэж байгаатай холбогдуулан бид Facebook маркетингдаа анхаарах ёстой 2019 оны статистик үзүүлэлтүүдийг багцлан хүргэж байна. Статистик №1: Сошиал медиа орчинд ажиллаж буй маркетеруудын 93% нь сурталчилгаагаа Facebook-д байршуулдаг Сошиал медиа орчинд шинэ, сонирхолтой маш олон сувгууд нэмэгдэж байна. Түүнтэй харьцуулахад Facebook бол хуучин, зарим талаараа сонирхолгүй суваг. Гэхдээ 2019
- Published in БЛОГ